ورزش

گره ماجرای پرسپولیسی شدن علی قلی زاده کجاست؟/ از سنگ اندازی دو تیم ایرانی تا رندی باشگاه لهستانی و رضایتنامه ۳ میلیون دلاری! / اختصاصی خبرورزشی

گره ماجرای پرسپولیسی شدن علی قلی زاده کجاست؟/ از سنگ اندازی دو تیم ایرانی تا رندی باشگاه لهستانی و رضایتنامه ۳ میلیون دلاری! / اختصاصی خبرورزشی

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس که به شدت به دنبال جذب یک وینگر است، روی علی قلی زاده دست گذاشته و این بازیکن هم برای آمدن به ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است. باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر با ایجنت این بازیکن، خود قلی زاده و پدرش مذاکراتی را انجام داده و خواهان جذب ستاره تیم ملی است.

نکته جالب در خصوص پرسپولیسی شدن قلی زاده این است که طی روزهای  اخیر چند رسانه لهستانی مدعی شدند قلی زاده به زودی از لخ پوزنان جدا خواهد شد و به ایران برمی گردد. این رسانه ها مدعی شدند قلی زاده در این فصل جزو مهره های فیکس تیمش نیست و باشگاه لخ پوزنان وینگر دیگری را به خدمت گرفته است.

علی قلی زاده جایی در برنامه های سرمربی لخ پوزنان نداشت و او موافقت خود را برای جدایی ستاره ایرانی به مدیران باشگاه اعلام کرده بود. با این حال سرمربی لخ پوزنان با دستور مدیران این باشگاه به قلی زاده در دو بازی گذشته میدان داد تا با قیمت بالاتری او را بفروشند.

ستاره ایرانی هم در این دو بازی درخشید و یک گل و یک پاس گل را ثبت کرد. همین موضوع کار را برای آمدن قلی زاده به پرسپولیس سخت کرده و مدیران لخ پوزنان راضی نیستند با رقمی ارزان این بازیکن را بفروشند. کنار این موضوع، اتفاق عجیب دیگری هم رخ داده و آن هم سنگ اندازی چند باشگاه دیگر ایرانی برای انجام نشدن این انتقال است.

دو باشگاه ایرانی پیشنهادات بسیار خوبی برای گرفتن رضایتنامه قلی زاده به باشگاه لخ پوزنان ارائه کردند ولی خود علی جز پرسپولیس تیم دیگری را نمی خواهد. موضوعی که چندبار از سوی باشگاه پرسپولیس هم تایید شد.

مدیران باشگاه لهستانی هم وقتی اصرار قلی زاده را برای پرسپولیسی شدن دیدند، با رندی و درحالی که قبلا با مبلغی به مراتب پایین تر راضی به فروش او شده بودند، مبلغ بسیار بالایی را برای فروش قلی زاده به پرسپولیس در نظر گرفتند که شایعات تایید نشده حاکی از درخواست سه میلیون دلاری لخ پوزنان برای فروش قلی زاده به پرسپولیس دارد. پرسپولیس توان پرداخت چنین پولی برای رضایتنامه قلی زاده ندارد و همین موضوع باعث شد تا در راه پرسپولیسی شدن این ستاره گره بیفتد.

حالا قرار است دوباره برای آخرین با  مذاکرات با لخ پوزنان انجام شود و تکلیف پرسپولیسی شدن این بازیکن تا پایان هفته مشخص خواهد شد. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا