اخبار روزفناوری

NVIDIA بلوپرینت های NIM را معرفی می کند و به شرکت ها توانایی ایجاد تجربیات هوش مصنوعی خود را می دهد.

NVIDIA بلوپرینت های NIM را معرفی می کند و به شرکت ها توانایی ایجاد تجربیات هوش مصنوعی خود را می دهد.

NVIDIA امروز توانایی ایجاد تجربیات منحصر به فرد هوش مصنوعی را با NIM Blueprints خود به بازار سازمانی می‌دهد.

NVIDIA NIM Blueprints خروجی تجربیات منحصر به فرد هوش مصنوعی را در بخش Enterprise افزایش می دهد

اعلامیه مطبوعاتی: NVIDIA امروز NVIDIA NIM Blueprints را معرفی کرد، کاتالوگی از گردش‌های کاری هوش مصنوعی از پیش آموزش‌دیده و قابل تنظیم که میلیون‌ها توسعه‌دهنده سازمانی را به مجموعه کاملی از نرم‌افزار برای ساخت و استقرار برنامه‌های هوش مصنوعی مولد مجهز می‌کند. موارد استفاده متعارف، مانند آواتارهای خدمات مشتری، تولید افزوده شده با بازیابی، و غربالگری مجازی کشف دارو.

هوش مصنوعی مولد با سرعت نور در حال پیشرفت است. Jensen Huang، بنیانگذار و مدیر عامل NVIDIA، گفت: قابلیت های مدل Frontier با جریان مداوم برنامه های جدید به طور تصاعدی در حال رشد است. موج هوش مصنوعی سازمانی اینجاست. با جعبه ابزار NVIDIA AI Enterprise – از جمله NeMo، میکروسرویس‌های NIM و جدیدترین طرح‌های NIM Agent – اکوسیستم شریک گسترده ما آماده است تا به شرکت‌ها کمک کند تا مدل‌های منبع باز را سفارشی کنند، برنامه‌های هوش مصنوعی سفارشی بسازند و آنها را به طور یکپارچه در هر فضای ابری، در محل یا در استقرار دهند. لبه.

جنسن هوانگ – مدیر عامل NVIDIA

NIM Blueprints برای توسعه‌دهندگانی که برنامه‌های هوش مصنوعی را ایجاد می‌کنند که از یک یا چند عامل هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، شروعی جهشی فراهم می‌کند. آنها شامل برنامه های نمونه ساخته شده با NVIDIA NeMo، NVIDIA NIM و میکروسرویس های شریک، کدهای مرجع، اسناد سفارشی سازی و یک نمودار Helm برای استقرار هستند. شرکت‌ها می‌توانند NIM Blueprints را با استفاده از داده‌های کسب‌وکار خود تغییر دهند و برنامه‌های هوش مصنوعی تولیدی خود را در مراکز داده و ابرها اجرا کنند. با NIM Blueprints، شرکت‌ها می‌توانند به طور مداوم برنامه‌های هوش مصنوعی خود را بر اساس بازخورد کاربر اصلاح کنند و یک چرخ لنگر هوش مصنوعی مبتنی بر داده ایجاد کنند.

نخستین طرح‌های NIM که اکنون در دسترس هستند، شامل یک گردش کار دیجیتالی انسانی برای خدمات مشتری، یک گردش کار غربالگری مجازی مولد برای کشف دارو به کمک رایانه، و یک گردش کار استخراج داده‌های PDF چندوجهی برای نسل افزوده بازیابی سازمانی (RAG) است که می‌تواند از وسیعی استفاده کند. مقادیری از داده های تجاری برای پاسخ های دقیق تر. NIM Blueprints برای تجربه و دانلود برای توسعه‌دهندگان رایگان است و می‌توان آن را با پلتفرم نرم‌افزار NVIDIA AI Enterprise در تولید به کار برد.

یکپارچه‌کننده‌های سیستم جهانی و ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های فناوری Accenture، Deloitte، SoftServe، و World Wide Technology (WWT) NVIDIA NIM Blueprints را به شرکت‌های سراسر جهان می‌آورند. Cisco، Dell Technologies، Hewlett Packard Enterprise و Lenovo زیرساخت‌ها و راه‌حل‌های فول استک NVIDIA را برای سرعت بخشیدن به NIM Blueprints ارائه می‌کنند.

خدمات مشتری طرح NIM انسانی دیجیتالی

گارتنر گزارش می دهد که 80٪ از پیشنهادات مکالمه تا سال 2025 هوش مصنوعی مولد را تعبیه می کند، از 20٪ در سال 2024 (1). طرح NIM انسانی دیجیتال برای خدمات مشتری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به سرعت برای این تغییر آینده آماده شوند و برنامه‌های سازمانی را با یک رابط آواتار متحرک سه بعدی زنده کنند.

برنامه‌های خدمات مشتری با تعاملات قابل دسترس و انسان‌مانند می‌توانند تجربیات کاربر جذاب‌تری را در مقایسه با گزینه‌های سنتی خدمات مشتری ارائه دهند. با استفاده از فناوری‌های NVIDIA Tokkio، گردش کار دیجیتال انسان دارای نرم‌افزار NVIDIA از جمله NVIDIA ACE، NVIDIA Omniverse RTX، NVIDIA Audio2Face، و میکروسرویس‌های Llama 3.1 NIM است و برای ادغام با برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی موجود سازمانی که با استفاده از RAG ساخته شده‌اند، طراحی شده است.

استخراج داده‌های PDF چند وجهی NIM Blueprint Taps Troves of Business Data

جریان کاری استخراج داده‌های PDF چندوجهی برای RAG سازمانی از میکروسرویس‌های NIM Retriever NVIDIA NeMo Retriever برای باز کردن اطلاعات بینش از حجم عظیمی از داده‌های PDF سازمانی استفاده می‌کند. با این گردش کار، توسعه‌دهندگان می‌توانند انسان‌های دیجیتال، عوامل هوش مصنوعی یا ربات‌های چت خدمات مشتری را ایجاد کنند که می‌توانند به سرعت در هر موضوعی که در مجموعه داده‌های PDF آنها گرفته شده است متخصص شوند.

با استفاده از گردش کار، شرکت‌ها می‌توانند ریزسرویس‌های NeMo Retriever NIM را با مدل‌های جامعه یا سفارشی ترکیب کنند تا خطوط لوله بازیابی چندوجهی با دقت بالا ایجاد کنند که می‌توانند در هر کجا که داده‌های سازمانی هستند مستقر شوند.

غربالگری مجازی مولد طرح NIM کشف دارو را تسریع می کند

طرح غربالگری مجازی مولد NIM برای کشف دارو، شناسایی و بهینه‌سازی مولکول‌های امیدوارکننده شبیه دارو را تسریع می‌کند و با تولید مولکول‌هایی با خواص مطلوب و احتمال موفقیت بیشتر، زمان و هزینه را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

محققان و توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی می‌توانند به سرعت مدل‌های هوش مصنوعی را برای پیش‌بینی ساختار پروتئین سه بعدی، تولید مولکول‌های کوچک، پیش‌بینی ویژگی، و اتصال مولکولی سفارشی‌سازی و استقرار دهند. این طرح از ریزسرویس‌های NVIDIA BioNeMo NIM – از جمله AlphaFold2، MolMIM، و DiffDock – برای تسریع غربالگری مجازی مولکول‌های کوچک با استفاده از مدل‌های مولد استفاده می‌کند.

طرح‌های NIM اضافی ماهانه برای گردش‌های کاری برای ساخت برنامه‌های هوش مصنوعی مولد برای تجربه مشتری، تولید محتوا، مهندسی نرم‌افزار و همچنین تحقیق و توسعه محصول منتشر می‌شود. شرکت‌ها می‌توانند چندین NIM Blueprint را برای ایجاد برنامه‌های کاربردی پیشرفته و تخصصی هوش مصنوعی مولد متصل کنند.

اکوسیستم شریک NVIDIA موفقیت هوش مصنوعی مولد سازمانی را تقویت می‌کند

شرکای NVIDIA آماده هستند تا به شرکت‌های جهان کمک کنند تا به سرعت برنامه‌های هوش مصنوعی خود را با استفاده از NIM Blueprints بسازند و به کار گیرند. شرکت خدمات حرفه ای جهانی Accenture NVIDIA NIM Blueprints را به پالایشگاه هوش مصنوعی Accenture خود که ماه گذشته رونمایی شد اضافه خواهد کرد.

برای تجربه NVIDIA NIM Blueprints به build.nvidia.com مراجعه کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا