اخبار روزاقتصاد

در میان افزایش اعتماد سرمایه گذاران، ETF های نقطه ای BTC از 18 میلیارد دلار فراتر رفتند

در میان افزایش اعتماد سرمایه گذاران، ETF های نقطه ای BTC از 18 میلیارد دلار فراتر رفتند

صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین نقطه‌ای در ایالات متحده شاهد افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران بوده‌اند، زیرا جریان‌های خالص انباشته به بالاترین حد خود رسیده است.

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط Farside Investors، بیت کوین را شناسایی کنید (BTC) ETF ها در 26 آگوست 202.6 میلیون دلار ورودی خالص ثبت کردند. مجموع ورودی های خالص در محصولات سرمایه گذاری از مرز 18 میلیارد دلار فراتر رفتند.

آلوین کان، مدیر اجرایی بیت‌جت کیف پول به crypto.news گفت که «سرمایه‌گذاران احتمالاً به سمت دارایی‌های پایدارتر روی می‌آورند.

“این روند نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به بیت کوین است که به افزایش قیمت بیت کوین و ثبات بازار در طولانی مدت کمک می کند.”

آلوین کان، مدیر ارشد کیف پول بیت‌گت، در مورد جریان ورودی ETFهای بیت‌گت به صورت لحظه‌ای صحبت می‌کند.

قابل توجه، بیشتر ورودی‌ها، به ارزش 224.1 میلیون دلار، از IBIT BlackRock بوده است. بر اساس Farside Investors، EZBC فرانکلین تمپلتون و BTCW از WisdomTree به ترتیب 5.5 میلیون دلار و 5.1 میلیون دلار ورودی ثبت کردند.

از سوی دیگر، صندوق‌های BITB Bitwise، FBTC Fidelity و VanEck’s HODL دارای 16.6 میلیون دلار، 8.3 میلیون دلار و 7.2 میلیون دلار خروجی بودند. ETF های بیت کوین باقی مانده خنثی ماندند.

علیرغم افزایش ورودی به محصولات بیت کوین، قیمت دارایی 1.3% در 24 ساعت گذشته کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 63000 دلار معامله می شود. 

مدیر اجرایی کیف پول بیت جت که قبلاً BitKeep نام داشت، معتقد است که حرکت صعودی BTC عمدتاً به کاهش نرخ فدرال رزرو ایالات متحده بستگی دارد. او افزود، این همچنین می تواند به بازار کمک کند تا “کاملاً فعال” شود.

«در کوتاه‌مدت، اعلام فدرال رزرو مبنی بر کاهش بالقوه نرخ‌ها می‌تواند منجر به افزایش نقدینگی بازار، تغییر رفتار سرمایه‌گذاران به سمت دارایی‌های پرخطر و نوسانات احتمالی ناشی از تنش‌های ژئوپلیتیکی مداوم شود». 

آلوین کان، مدیر اجرایی بیت‌گت کیف، به crypto.news گفت.

در حالی که بیت کوین ETF پر رونق بوده اند، ETF های اتریوم (ETH) را در ایالات متحده دیروز شاهد هشتمین روز متوالی خروج خالص بود. براساس داده‌های Farside Investors، این محصولات سرمایه‌گذاری 13.2 میلیون دلار خروجی خالص از ETHE، FETH و EZET ثبت کردند.

اتریوم در روز گذشته 1.7 درصد کاهش یافت و در حال حاضر حدود 2700 دلار در حال تغییر است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا