اقتصاد

Aave Labs از طرحی برای تثبیت GHO با سهام BUIDL BlackRock رونمایی کرد

Aave Labs از طرحی برای تثبیت GHO با سهام BUIDL BlackRock رونمایی کرد

Aave Labs یک به روز رسانی به GHO ماژول پایداری (GSM) در 26 اوت، که شامل استفاده از BlackRock است. سهام صندوق BUIDL را توکن‌سازی کرد تا به حفظ پیوند دلاری استیبل کوین آن کمک کند.

طبق پیشنهاد، یک GSM جدید به Aave اجازه می‌دهد تا کوین USD کاربران را مبادله کند (USDC) داده شده است تا اکوسیستم خود را با پشتوانه دلار پایدار GHO برای سهام BUIDL ضرب کند. این توکن ها در یک قرارداد هوشمند نگهداری می شوند تا زمانی که کاربر GHO خود را برای USDC بازخرید کند.

سهام BUIDL دارای ارزش ثابت 1 دلار در هر توکن است و هر کدام بازده روزانه به سرمایه گذاران خود پرداخت می کند. ماه این صندوق دارایی های خود را به پول نقد، اسناد خزانه داری ایالات متحده و قراردادهای بازخرید اختصاص می دهد. طبق RWA.xyz داده، BUIDL بیش از 502 میلیون دلار دارایی دارد. تحت مدیریت (AUM) DAO وارد بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) می‌شود و فرصت‌های مشارکت با BlackRock را افزایش می‌دهد.

این یک تقویت بسیار مورد نیاز برای GHO است، به‌عنوان استیبل کوین <. دارای ارزش بازاری تقریباً 120 میلیون دلاری است. علیرغم ثبت رشد 146 درصدی از اول ماه مه، این توکن هنوز از همتایان برجسته خود مانند PYUSD و First Digital USD عقب است که با ارزش بازار به ترتیب 1 و 2.8 میلیارد دلار است. 

به‌خصوص، Aave Labs روی نقدینگی و ادغام BUIDL با USDC شرط می‌بندد تا به حفظ پیوند استیبل کوین خود با دلار کمک کند، زیرا سهامداران صندوق توکن‌شده BlackRock می‌توانند در هر زمانی آنها را برای USDC بازخرید کنند. با دارندگان از پیش تأیید شده.

این دومین GSM است که پس از ژانویه پیشنهاد ایجاد دو قرارداد هوشمند را برای تسهیل بازخرید GHO برای USDC و Tether USD (USDT).

علاوه بر این، صادرکننده USDC Circle نیز یک صندوق بازخریدی 100 میلیون دلاری ارائه کرد که تبدیل را تضمین می‌کند. از BUIDL به USDC از GSM GHO/USDC. در حال حاضر، صندوق دارای 74.7 میلیون دلار USDC در دسترس است.

طبق پیشنهاد، هزینه های سوآپ در GHO جمع می شود و سود سهام به صورت ماهانه در BUIDL پرداخت می شود. علاوه بر این، GSM ممکن است یک بافر USDC را برای جبران هزینه بازخرید گاز BUIDL برای سوآپ‌های کوچک، که بعداً ارزیابی می‌شود، یکپارچه کند.

این پیشنهاد هنوز وجود دارد. در مرحله «بررسی موقت»، که معمولاً برای مشاهده واکنش اعضای حکومت Aave به پیشنهاد استفاده می‌شود. اگر واکنش‌ها عمدتاً مثبت باشد، دارندگان توکن AAVE می‌توانند به پیشنهاد جدید GSM رأی دهند.

تا زمان انتشار، فقط یک کاربر نظر داده بود که بازخورد کلی مثبتی را در مورد این پیشنهاد ابراز کرده بود.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا