اخبار روزفناوری

درآمد سه ماهه دوم انویدیا با رشد 100% + درصدی می تواند آخرین باشد

درآمد سه ماهه دوم انویدیا با رشد 100% + درصدی می تواند آخرین باشد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

با توجه به درآمدهایش پس از زنگ بسته شدن فردا، سه ماهه دوم NVIDIA می تواند آخرین فصل آن در چرخه افزایش نیمه هادی فعلی باشد که طبق داده های LSEG رشد درآمد سه رقمی را ارائه دهد. NVIDIA، که سال مالی آن در ژانویه به پایان می رسد، قرار است درآمد خود را برای سه ماهه دوم سال منتهی به ژانویه 2025 گزارش کند. در آستانه انتشار، بازار نگران تاخیر احتمالی آخرین پردازنده های گرافیکی بلک ول AI NVIDIA است و گمانه زنی ها حاکی از آن است. که این تاثیر حداقل خواهد بود و درآمد در بدترین حالت یک چهارم جلوتر خواهد رفت.

انویدیا 112.5 درصد رشد درآمد را در سه ماهه دوم مالی به باور تحلیلگران

انویدیا درآمدهای سه ماهه دوم مالی 2024، یعنی سه ماهه سال قبل برای نتایج فردا، اولین بار در چرخه فعلی بود که در آن شرکت رشد درصدی درآمد سه رقمی را نشان داد. در آن زمان، این شرکت 13.5 میلیارد دلار درآمد داشت که رشد 101 درصدی را نشان داد بیش از درآمد 6.7 میلیارد دلاری سه ماهه دوم 2023. فروش پردازنده‌های گرافیکی هوش مصنوعی در این صنعت در مراحل اولیه خود بود و NVIDIA نیز در حال بهبود از بحران پس از همه‌گیری در فروش GPU مصرف‌کننده بود.

اکنون، طبق داده‌های گروه بورس لندن (LSEG)، NVIDIA باید 28.68 میلیارد دلار در طول سه ماهه دوم 2025 به دست بیاورد. در مقایسه با درآمد 13.5 میلیارد دلاری سه ماهه قبل، این میزان رشد سالانه 112.5 درصد را نشان می‌دهد. این رشد در حالی اتفاق می‌افتد که فناوری بلیط بزرگی مانند مایکروسافت، متا مادر فیس‌بوک و آلفابت مادر Google همچنان به سرمایه‌گذاری میلیاردها دلاری برای زیرساخت‌های هوش مصنوعی برای رقابت با یکدیگر ادامه می‌دهند.

پس از گزارش درآمد سه ماهه دوم آنها. در اوایل سال جاری، شرکت‌های بزرگ فناوری متعهد به انباشت 210 میلیارد دلار هزینه سرمایه بودند، در حالی که وال استریت مراقب سودهایی بود که از فناوری جدید به دست می‌آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا