حاشیه

استایل عجیب اسکارت جوهانسون با کت و شلوار بابابزرگش| یک تنه همه را انگشت به دهان کرد!

استایل عجیب اسکارت جوهانسون با کت و شلوار بابابزرگش| یک تنه همه را انگشت به دهان کرد!

استایل اسکارلت جوهانسون: اسکارلت جوهانسون در کتابخانه عمومی نیویورک، ظرافت ابریشمی را به نمایش گذاشت. بازیگر زن بیوه سیاه به عنوان یکی از ستارگان لیست A در The Albies حضور داشت. این رویداد سالانه جوایز توسط بنیاد عدالت کلونی برگزار می‌شود.

استایل اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون، بازیگر 40 ساله آمریکایی به دعوت جورج و امل کلونی، در جشن آلبیز که در نیویورک برگزار شد، شرکت کرد. این جشن برای دفاع از حقوق و عدالت برپا داشته‌ شد. جوهانسون در این مراسم کت و شلوار ابریشمی از Veronica De Piante را انتخاب کرد که شامل ژاکت Giulia و شلوار Mick این طراح بود.

دیدگاه کاربران درباره استایل اسکارلت جوهانسون

برخی از طرفداران این بازیگر با گذاشتن دیدگاههای بامزه درباره استایل این بازیگر هالیووئی نوشتند:

اسکارلت جوهانسون با کت و شلوار بابابزرگَش

با

بابا بزرگ من همه دقیقا یکی از همین کت و شلوارا داشت

یا

بابابزرگ کجایی ببینی که کت و شلوارت تو تن خانم جوهانسون هست.

در ادامه با تصویر استایل اسکارلت جوهانسون با کت و شلوار مشکی با بخش فرهنگ و هنر و تازه ها مجله خبری چشمک همراه باشید.

استایل اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی کوتاه اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون بازیگر، خواننده و تهیه کننده آمریکایی است. او در 22 نوامبر 1984 در شهر نیویورک به دنیا آمد. جوهانسون حرفه بازیگری خود را از کودکی با بازی در چندین فیلم از جمله “شمال” (1994) و “نجواگر اسب” (1998) آغاز کرد.

اسکارلت جوهانسون با بازی در فیلم «گمشده در ترجمه» در سال 2003 شهرت گسترده‌ای به دست آورد، که برای آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد چندین جایزه از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. جوهانسون از آن زمان تاکنون در فیلم‌های متنوعی از جمله فرانچایز «انتقام‌جویان»، «ویکی کریستینا بارسلونا»، «او» و «داستان ازدواج» ظاهر شده است.

اسکارلت جوهانسون همچنین به خاطر کار خود به عنوان یک خواننده شناخته شده است و چندین آلبوم منتشر کرده و با هنرمندان دیگر همکاری داشته است. علاوه بر این، او مدافع سازمان های خیریه مختلف از جمله آکسفام، Stand Up to Cancer و Planned Parenthood است.

اسکارلت جوهانسون در طول دوران حرفه ای خود جوایز و نامزدی بسیاری از جمله چهار نامزدی گلدن گلوب، دو نامزدی بفتا و یک نامزدی جایزه اسکار را به دست آورده است. در سال 2021، او برنده جایزه نسل در جوایز فیلم و تلویزیون MTV به منظور قدردانی از کمک هایش به صنعت فیلم شد.

استایل اسکارلت جوهانسون

جوهانسون جدای از حرفه بازیگری، تهیه کننده نیز هست و چندین فیلم از جمله «جوجو خرگوش» و «گمشده در ترجمه» را تهیه کرده است.

جوهانسون یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود به حساب می‌آید و بارها در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن فوربس قرار گرفته است. در سال 2019، فوربس با درآمد تخمینی 56 میلیون دلار، پردرآمدترین بازیگر زن جهان شد.

جوهانسون سه بار ازدواج کرده و یک فرزند دارد. او همچنین به دلیل فعالیت و صراحت خود در مورد مسائل مختلف از جمله برابری جنسیتی و مسائل سیاسی شناخته شده است.

اسکارلت جوهانسون همچنین در طول دوران حرفه ای خود درگیر جنجال های متعددی بوده است. در سال 2018، او به دلیل پذیرفتن نقش یک شخصیت تراجنسیتی در فیلم “Rub & Tug” مورد انتقاد قرار گرفت که باعث واکنش شدید جامعه شد. جوهانسون در ابتدا از بازیگری خود دفاع کرد، اما بعداً از نقش انصراف داد و از پاسخ اولیه خود عذرخواهی کرد.

در سال 2019، جوهانسون پس از دفاع از کارگردان وودی آلن که توسط دخترش به سوء استفاده جنسی متهم شده بود، دوباره درگیر جنجال شد. بسیاری از منتقدان اسکارلت جوهانسون را به نشنیدن صدای جامعه و عدم حساسیت متهم کردند.

با وجود این جنجال ها، جوهانسون همچنان یک چهره محبوب و تاثیرگذار در هالیوود است. او همچنین به دلیل استعداد و تطبیق پذیری اش به عنوان یک بازیگر و همچنین تعهدش به امور بشردوستانه و اهداف اجتماعی مورد ستایش قرار گرفته است.

اسکارلت جوهانسون علاوه بر فعالیت در فیلم و موسیقی، در تلویزیون نیز ظاهر شده است. در سال 2021، او در سریال Disney+ “The Hawkeye” بر اساس شخصیت مارول کامیکس به همین نام، بازی کرد و تهیه کننده اجرایی آن بود.

جوهانسون همچنین به علاقه به مد خود مشهور است و در چندین کمپین برجسته برای برندهایی مانند Calvin Klein، Dolce & Gabbana و Louis Vuitton حضور داشته است. او در سال 2009 به عنوان چهره Moët & Chandon انتخاب شد.

یوهانسون شهروند دوگانه ایالات متحده و دانمارک است و به راحتی به زبان دانمارکی صحبت می کند. او همچنین در چندین تلاش بشردوستانه، از جمله خدمت به عنوان سفیر برای سازمان بشردوستانه آکسفام و حمایت از موسسات خیریه مختلف که بر رفاه کودکان و کاهش فقر تمرکز دارند، شرکت داشته است.

اسکارلت جوهانسون نیز به خاطر کارش در تئاتر شناخته شده است. در سال 2010، او اولین بازی خود را در برادوی در نمایشنامه آرتور میلر “منظره ای از پل” انجام داد، که برای آن نامزد جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اول زن در یک نمایشنامه شد. او همچنین در سال 2013 در احیای نمایشنامه تنسی ویلیامز “گربه روی سقف حلبی داغ” ظاهر شد.

جوهانسون یک مدافع قوی برای حقوق زنان است و در مورد شکاف دستمزد جنسیتی در هالیوود صحبت کرده است. در سال 2018، او یکی از 300 زنی بود که جنبش Time’s Up را راه اندازی کرد که هدف آن مبارزه با آزار جنسی و نابرابری جنسیتی در محیط کار است.

جوهانسون همچنین در چندین دلیل زیست محیطی، از جمله حمایت از طرح های انرژی پاک و حمایت از حفاظت از گونه های در معرض خطر، نقش داشته است. او به عنوان سفیر جهانی برای سازمان کمک، USA Harvest، و از حامیان سازمان خیریه، Comic Relief است.

اسکارلت جوهانسون

در سال 2021، اسکارلت جوهانسون با اهدای یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود به منظور قدردانی از کمک هایش در صنعت سرگرمی مفتخر شد. او همچنان یک چهره برجسته در هالیوود و صدای قوی برای اهداف عدالت اجتماعی است.

در سال 2021، اسکارلت جوهانسون به دلیل اکران فیلم «بیوه سیاه» علیه دیزنی شکایت کرد. در این شکایت ادعا شد که دیزنی با اکران فیلم به طور همزمان در سینماها و سرویس استریم دیزنی پلاس، قراردادش را زیر پا گذاشت، که بر درآمد او در باکس آفیس تأثیر گذاشت زیرا او قرارداد مشارکت سودآوری داشت که به اکران سینمایی فیلم مرتبط بود. این شکایت به تیتر اخبار تبدیل شد و بحثی را در مورد آینده پخش و پخش فیلم به راه انداخت.

جوهانسون به دلیل کارش به عنوان الگو و مربی برای سایر زنان در صنعت مورد تحسین قرار گرفته است. او علیه سن گرایی و تبعیض جنسی در هالیوود صحبت کرده و زنان را تشویق کرده است که رویاهای خود را دنبال کنند و از خود دفاع کنند.

یوهانسون همچنین در چندین علت اجتماعی و سیاسی شرکت داشته است. در سال 2020، او یک سخنران اصلی در راهپیمایی زنان در لس آنجلس بود، جایی که او در مورد اهمیت رای دادن و حقوق زنان صحبت کرد. او همچنین یکی از منتقدان جدی سیاست های دولت ترامپ در زمینه مهاجرت و پناهندگان بوده است.

به طور کلی، حرفه اسکارلت جوهانسون با تطبیق پذیری، استعداد و تعهد او به اهداف عدالت اجتماعی مشخص شده است. او یک چهره قابل احترام و تأثیرگذار در هالیوود و فراتر از آن است و تأثیر او بر صنعت سرگرمی احتمالاً برای سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

اسکارلت جوهانسون همچنین در اهداف بشردوستانه مختلف شرکت داشته است. در سال 2008، او با آکسفام به هند سفر کرد تا تأثیر فقر بر زنان و کودکان را برجسته کند. او همچنین حامی سازمان‌های مختلفی بوده است که بر روی رفاه کودکان تمرکز می‌کنند، از جمله بنیاد Make-A-Wish و صندوق دفاع از کودکان.

جوهانسون یک مدافع سرسخت هنر بوده و از سازمان های هنری متعددی از جمله باله شهر نیویورک و آکادمی موسیقی بروکلین حمایت کرده است. او همچنین در ترویج سوادآموزی و آموزش نقش داشته است و به عنوان سخنگوی برنامه برای من بخوان، که والدین را تشویق می کند تا برای فرزندان خود کتاب بخوانند.

جوهانسون علاوه بر فعالیت های وکالت، به خاطر علاقه اش به غذا و آشپزی نیز شهرت دارد. در سال 2018، او یک فروشگاه پاپ کورن لذیذ در پاریس به نام Yummy Pop افتتاح کرد که طعم های پاپ کورن منحصر به فردی را با الهام از سفرها و تجربیات او ارائه می کند.

به طور کلی، اسکارلت جوهانسون یک هنرمند چندوجهی و کارآمد است که تأثیر قابل توجهی در صنعت سرگرمی و فراتر از آن گذاشته است. او همچنان از پلتفرم خود برای حمایت از اهداف عدالت اجتماعی و الهام بخشیدن به دیگران برای پیگیری رویاهای خود و ایجاد تغییر مثبت در جهان استفاده می کند.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا