اخبار روزفناوری

افسانه سیاه Wukong هنوز به طور نامحدود در Xbox Series X|S به دلیل مشکل نشت حافظه – شایعه تاخیر دارد

افسانه سیاه Wukong هنوز به طور نامحدود در Xbox Series X|S به دلیل مشکل نشت حافظه – شایعه تاخیر دارد

Black Myth Wukong، بازی اکشن RPG محبوب توسعه یافته توسط Game Science، به دلیل مشکل نشت حافظه هنوز به طور نامحدود در Xbox Series X و Xbox Series S به تعویق افتاده است.

همانطور که توسط exstas1s قابل اعتماد گزارش شده است، این بازی توسط Game Science هفته گذشته برای رایانه شخصی منتشر شد. و پلی استیشن 5 به دلیل خطای نشت حافظه همچنان به طور نامحدود روی کنسول های مایکروسافت تاخیر دارد که باعث خرابی می شود و ظاهرا روی کنسول ها نیز تاثیر می گذارد. به این ترتیب، بازی هنوز گواهینامه را نگرفته است. با این حال، استودیو سخت در تلاش است تا مشکل را حل کند و گواهینامه را دریافت کند، اما متأسفانه هنوز مشخص نیست که چه زمانی مشکلات برطرف می شود. طبق گزارش ها، بازی آماده است، بنابراین پس از رفع مشکل، انتشار آن نباید خیلی دور باشد.

شرم آور است که بازیکنان Xbox هنوز نمی توانند از Black Myth Wukong لذت ببرند، زیرا این عنوان بسیار محکمی است که ارزش وقت گذاشتن برای هر کسی را دارد. می‌توانید در بررسی.

Black Myth: Wukong به‌عنوان یکی از قوی‌ترین بازی‌های اولین عرضه شده در زمان‌های اخیر متمایز است. اگرچه به هیچ وجه پیشگام نیست، اما به طرز ماهرانه ای عناصر چندین فرنچایز محبوب را با هم ترکیب می کند تا یک تجربه RPG اکشن جذاب را ارائه دهد که دقیقاً پایین تر از بهترین ها در این ژانر قرار می گیرد. اگرچه مشکلات لکنت زبان و ایرادات جزئی گیم پلی آن را کمی عقب می اندازد، اما اینها نباید هیچ طرفدار اکشن RPG یا بازی اکشن را از انتخاب آن منصرف کند. سفر به غرب به ندرت تا این حد لذت بخش بوده است.

yeiyian august banner

Black Myth Wukong اکنون برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 در سراسر جهان در دسترس است. در تاریخی که هنوز تایید نشده است، روی Xbox Series X و Xbox Series S عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا