ورزش

هت‌تریک بلانکو در لینک شدن به پرسپولیس/ مهاجم محبوب نکونام یاغی می‌شود؟

هت‌تریک بلانکو در لینک شدن به پرسپولیس/ مهاجم محبوب نکونام یاغی می‌شود؟

بعد از اختلافات به وجود آمده بین بلانکو و باشگاه استقلال و عدم ثبت قرارداد این بازیکن به دلیل مشکلات سقف بودجه، شایعاتی در خصوص پرسپولیسی شدن این بازیکن شنیده می شود. شایعه ای که هنوز هیچکدام از طرفین به آن واکنش نشان ندادند و مشخص نیست تکلیف ماندن یا نماندن بلانکو در استقلال چه می شود. این درحالیست که نکونام علاقه زیادی به بلانکو دارد و هرطور شده خواهان حفظ این بازیکن است.

نکته جالب در خصوص پرسپولیسی شدن بلانکو این است که دوبار قبلا به پرسپولیس لینک شد ولی این انتقال صورت نگرفت. دفعه اول مربوط به قبل از آمدن بلانکو به استقلال بود که ایجنت این بازیکن او را به پرسپولیس معرفی کرد ولی گل محمدی به عنوان سرمربی وقت پرسپولیس بلانکو را قبول نکرد.

درویش در همین رابطه گفته بود: «این بازیکن تمایل داشت به تیم ما بیاید. اما از نظر فنی مورد تایید آقای یحیی گل‌محمدی قرار نگرفت. ایشان به ما پیشنهاد قرارداد ۶۲۴ هزار دلاری داده بود و فقط هم قرارداد دو ساله می‌خواست. برای سال دوم هم ۸۰۰ هزار دلار می‌خواست. ایمیل‌شان هم موجود است. ما گفتیم اولا سقف قرارداد ما اجازه پرداخت چنین رقمی را نمی دهد. ما نهایتا ۴۰۰ هزار دلار می‌توانستیم بدهیم. ثانیا آقای گل‌محمدی ایشان را تایید نکرد. بنابراین ماجرا منتفی شد.»

دفعه دوم حدود یکماه قبل و بعد از استقلالی شدن رامین رضاییان بود. با توجه به نیاز پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی و تقویت خط حمله این تیم، دوباره بلانکو به پرسپولیس لینک شد و یک واسطه مدعی شده بود که می تواند این مهاجم آرژانتینی را به پرسپولیس بیاورد. پرسپولیسی ها هم که به شدت تحت فشار قرار داشتند، بی میل نبودند با جذب ستاره استقلال فشار را از روی خودشان بردارند. با این حال درخواست مالی زیاد بلانکو باعث شد تا پرسپولیس قید جذب او را بزند.

حالا برای سومین بار بلانکو به پرسپولیس لینک شده و مشخص نیست پرسپولیسی ها علاقه ای به جذب این بازیکن دارند یا خیر. حتی با وجود علاقه پرسپولیس هم نکونام و مدیران استقلال بعید است به همین راحتی اجازه جدایی به یکی از ستاره های خود را بدهند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا