اخبار روزاقتصاد

فلوکی اینو در حالی که بایننس بازی Simon’s Cat Airdrop را اعلام می کند، برمی خیزد

فلوکی اینو در حالی که بایننس بازی Simon’s Cat Airdrop را اعلام می کند، برمی خیزد

  • فلوکی اینو پس از اعلام بایننس مبنی بر دراپ توکن Simon’s Cat (CAT) برای دارندگان FLOKI شتاب بیشتری می گیرد.
  • فلوکی اینو یک شراکت استراتژیک با ناتینگهام فارست تضمین می‌کند و دیده شدن آن را در لیگ برتر افزایش می‌دهد.

Floki Inu (FLOKI) با افزایش 7.58% طی 24 ساعت گذشته و دستیابی به قیمت وارد پنج برنده برتر امروز شده است. >0,0001524 دلار با حجم معاملات روزانه 231.33 میلیون دلار.

یک اعلام توسط Binance در 20 اوت درباره airdrop آینده گربه سایمون ( به نظر می رسد که CAT) میم کوین همان چیزی است که باعث این افزایش ارزش شده است.

Binance از Simon’s Cat Airdrop پشتیبانی می کند، فلوکی اینو شاهد حرکت صعودی مجدد است 

بایننس اعلام کرد که ایردراپ توکن CAT را برای دارندگان FLOKI تسهیل می کند. خدمه Floki Inu درباره سایمون گربه ایردراپ از ابتدای ماه اوت، نشان می دهد که جامعه مشتاقانه منتظر این پیشرفت بوده است.

به‌عنوان اثبات، نماد سگ با کلاه ایمنی وایکینگ در هفت روز گذشته عملکردی صعودی نشان داده است، 33.18 درصد افزایش یافته و حرکت نزولی را که از اوایل ژوئن به آن مبتلا شده بود، معکوس کرده است.

برای افزودن بر هیجان، نماد میم قبلاً با ناتینگهام فارست، تیم فوتبالی که اکنون در لیگ برتر انگلیس (EPL) رقابت می‌کند، ارتباط برقرار کرده بود.

طبق یک CNF قبلی گزارش، این مشارکت فلوکی اینو را به شریک رسمی ارزهای دیجیتال ناتینگهام فارست تبدیل می‌کند که به آن حقوق بازاریابی و تبلیغاتی قابل توجهی می‌دهد.

قابل توجه، در تمام مسابقات خانگی، برند فلوکی به مدت سه دقیقه بر روی تابلوهای LED رو به دوربین، از شروع بازی تا سوت پایان، نمایش داده می‌شود و دید قابل توجهی را برای مخاطبان زیادی تضمین می‌کند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا