اقتصاد

اولین معماری باز سخت افزار محاسباتی مخصوص بلاکچین کشور من BUDA “Bodhi” منتشر شد

اولین معماری باز سخت افزار محاسباتی مخصوص بلاکچین کشور من BUDA “Bodhi” منتشر شد

اخبار IT House در 26 اوت، طبق گزارشی از Beijing Daily امروز، اولین معماری باز سخت افزار محاسباتی خاص بلاکچین چین BUDA “Bodhi” (معماری دستگاه واحد بلاک چین) آزاد کردن

طبق گزارش‌ها، این معماری عملکردهای سخت‌افزار اختصاصی یکپارچه، مشخصات پیاده‌سازی و رابط‌های فراخوانی را برای نرم‌افزار زیربنایی بلاک چین و محاسبات حریم خصوصی ارائه می‌کند که می‌تواند به میزان قابل توجهی بهبود کارایی گردش امن و قابل اعتماد عناصر داده در شبکه بلاک چین، ارائه کارایی بالاتر برای گسترش اکوسیستم برنامه بلاک چین، تسریع جامع ساخت شبکه های بلاک چین ملی و تحقق اتصال عناصر داده چین.

IT House دریافت که “Bodhi” منتشر شده این بار شامل معماری سیستم، مشخصات اجرای عملکرد، مشخصات رابط و غیره است. هر سازنده داخلی می تواند برای طراحی سخت افزار اختصاصی برای بلاک چین و محاسبات حریم خصوصی به معماری سیستم باز و مشخصات اجرای عملکرد رجوع کند و به مشخصات رابط باز مراجعه کند تا به پلتفرم های مختلف نرم افزار بلاک چین اجازه فراخوانی توابع مرتبط را بدهد. برای بهبود عملکرد کلی سیستم بلاک چین و محاسبات حریم خصوصی.

“Bodhi” همچنین می تواند از اتصال و همکاری بین بلاک چین های مختلف پشتیبانی کند، به ایجاد یک “حلقه دوستان” بین زنجیره ای کمک کند، دشواری تعامل داده های اصلی را در زنجیره های برنامه های مختلف کاهش دهد، و ترویج بلاک چین از نظر عملکردی با سخت افزارهای تخصصی برای محاسبات حریم خصوصی سازگار است،قابلیت تعویض، قابلیت همکاری، و سازگاری.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا