اقتصاد

چگونه با طوفان بازار ارزهای دیجیتال کنار بیاییم: حقیقت پشت طوفان و چشم انداز آینده

چگونه با طوفان بازار ارزهای دیجیتال کنار بیاییم: حقیقت پشت طوفان و چشم انداز آینده

Bijie.com گزارش داد:

در 25 آگوست، بنیانگذار TON دستگیر شد که باعث کاهش شدید قیمت TON شد. دلیل اصلی آن مربوط به کلاهبرداری و پولشویی است و این حادثه در فرانسه رخ داده است. اولین واکنش من این بود که این صحنه آشنا به نظر می رسید، زیرا CZ، موسس Binance، قبلا نیز دستگیر شده بود. این یک بار دیگر این ضرب المثل را تأیید می کند: “تاریخ دقیقاً تکرار نمی شود، اما اغلب به طرز شگفت آوری شبیه است.”

در چنین لحظه حساسی، موج فروش بیت کوین فروکش نکرده است و رعد و برق های جدیدی در بازار رخ داده است. این امر باعث می شود مردم مجبور شوند دو سوال را در نظر بگیرند: آیا واقعاً در دایره ارز در سال 2024 بازار صعودی وجود ندارد؟ گمانه زنی در ارزها بسیار دشوار است بسیاری از مردم دیگر به ثروتمند شدن ناگهانی فکر نمی کنند.

در واقع، کسب درآمد در دایره ارز بسیار دشوار است. درست است که بسیاری از اوقات، نظرات و رسانه‌های مختلف ما را شستشوی مغزی می‌دهند و فکر می‌کنیم که می‌توانیم به راحتی پول دربیاوریم. به منظور جذب افراد بیشتر برای ورود، بازیکنان اصلی از ابزارهای مختلفی برای تبلیغ رویداد استفاده می کنند. ابتدا اجازه دهید تازه کارها کمی پول در بیاورند و تجربه کنند که این عملیات چقدر ساده است و چگونه می توانند با هر چیزی پول در بیاورند. در واقع، سرنوشت موسسات نیز یکسان است، از CZ بایننس تا بنیانگذار فعلی TON، همه آنها در نهایت توسط آژانس های نظارتی “درو” شدند. اما در نهایت این سرمایه گذاران خرد هستند که این صورت حساب را پرداخت می کنند و سرمایه گذاران خرد بزرگترین قربانیان هستند.

این وضعیت فعلی در دایره ارزی است. دایره فعلی ارز دیگر یک دوره بی پروا نیست، بلکه یک بازار مالی بالغ است. اگرچه تاریخچه دایره ارز بسیار کوتاه است، تنها 12 سال است، اما سه چرخه گاو و خرس را تجربه کرده است و 560 میلیون نفر را در سراسر جهان برای مشارکت جذب کرده است، که سرنوشت آن متفاوت از گذشته است. در حال حاضر، تسلط دایره ارز همچنان عمدتاً توسط اروپا و ایالات متحده کنترل می شود.

بنابراین، اگر می‌خواهید در این بازار درآمد کسب کنید، باید بسیار هوشیار باشید. در غیر این صورت، اگر مراقب نباشید، ممکن است سرمایه شما را ببلعد تا چیزی باقی نماند. در دایره ارز همیشه اینطور است که «ماهی بزرگ ماهی کوچک می خورد و ماهی کوچک میگو». پیدا کردن موقعیت خود مهمتر از کسب سود ده برابری در موجی از شرایط بازار است. زیرا هنگامی که در دایره ارز “برنده شوید” و آنچه دیگران در یک ماه یا حتی یک سال به دست می آورند را به دست آورید، دیگر نمی توانید به گذشته برگردید.

تصور نکنید که به میزان درآمد خود راضی خواهید بود، این فقط خودفریبی است. افرادی که می توانند وارد دایره ارز شوند معمولاً افراد حریص هستند. از خود بپرسید: چه زمانی نه به خاطر طمع پول از دست دادید؟ آیا واقعاً این است که من بازار را درک نمی کنم یا از راهنمایی متخصص محروم هستم؟

128 روز تا سال 2024 باقی مانده است. چقدر با هدفی که در ابتدای سال تعیین کرده اید فاصله دارید؟ اگر بتوانید نکات بالا را درک کنید، لازم نیست زیاد نگران صعود و سقوط بازار در آینده باشید. تا زمانی که زمان و پول خود را در مکان های مناسب سرمایه گذاری کنید، به ناچار نتایج خوبی از آن حاصل می شود.

به صفحه اصلی بیایید و با هم بازی کنید~

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا