اقتصاد

بانک آمریکا 470 میلیون دلار به رگولاتورها برای خرابی های گسترده در ثبت سوابق و ارتباطات “خارج از کانال” پرداخت می کند.

بانک آمریکا 470 میلیون دلار به رگولاتورها برای خرابی های گسترده در ثبت سوابق و ارتباطات “خارج از کانال” پرداخت می کند.

بانک آمریکا 470 میلیون دلار به رگولاتورها برای خرابی های گسترده در ثبت سوابق و ارتباطات “خارج از کانال” پرداخت می کند.

Bijie.com گزارش داد:

بیش از دوجین شرکت وال استریت، از جمله بانک نیویورک ملون و تراست، با پرداخت جریمه های جمعی هنگفت به تنظیم کننده های ایالات متحده موافقت کرده اند.

شرکت های مالی 470 میلیون دلار را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) تحویل خواهند داد تا اتهامات مربوط به عدم رعایت قوانین ثبت سوابق را برطرف کنند.

به گفته SEC، شرکت‌ها اعتراف کردند که قوانین اوراق بهادار فدرال را با استفاده از ارتباطات کاری «خارج از کانال» نقض کرده‌اند.

“شکست در نگهداری و حفظ سوابق مورد نیاز باعث شد SEC این ارتباطات را به عنوان بخشی از تحقیقات خود از دست بدهد.”

BNY Mellon با پرداخت 40 میلیون دلار به SEC موافقت کرد، در حالی که Truist 5 میلیون دلار به SEC و 3 میلیون دلار به CFTC پرداخت خواهد کرد.

شرکت‌های خدمات مالی Ameriprise Financial Services، Edward D. Jones & Co، LPL Financial و Raymond James & Associates هر کدام توافق کرده‌اند که هر کدام 50 میلیون دلار به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بپردازند.

در همین حال، بانک Toronto-Dominion با پرداخت 75 میلیون دلار به CFTC موافقت کرده است. علاوه بر این، Cowen and Company، واحدی از TD Bank، 3 میلیون دلار جریمه به CFTC پرداخت خواهد کرد.

سایر شرکت‌هایی که به دلیل سابقه تخلف خود به تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده جریمه پرداخت کرده‌اند عبارتند از RBC Capital Markets، Osaic Services، Piper Sandler & Co، First Trust Portfolios، Apex Clearing Corporation، Cetera Advisor Networks، Great Point Capital، Hilltop Securities، P. .Schoenfeld Asset Management و Haitong International Securities (U.S.).

طبق گزارش SEC، تلاش‌های برخی از شرکت‌ها برای گزارش خود تخلفات مربوط به ثبت سوابق، مجازات‌های مدنی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

Gurbir S. Grewal، مدیر بخش اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گفت:

“ما متعهد به اطمینان از انطباق با الزامات دفاتر و سوابق قوانین اوراق بهادار فدرال، که برای حمایت از سرمایه گذار و عملکرد خوب بازارها حیاتی هستند، باقی می مانند.

در میان این گروه از شرکت‌ها، چندین شرکت از طریق گزارش‌دهی شخصی قبل از نظرسنجی‌های کارکنان برجسته بودند، که یک بار دیگر مزایای واقعی همکاری فعال را نشان می‌دهد. ”

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیل مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال شود

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا