اقتصاد

آیا PEPE می تواند از مرز 0.00001 دلار در Q4 عبور کند؟ بینش های جدید نشان می دهد…

آیا PEPE می تواند از مرز 0.00001 دلار در Q4 عبور کند؟ بینش های جدید نشان می دهد…

Bijie.com گزارش داد:

    نهنگ ها به PEPE اعتماد دارند. افزایش قیمت پایدار می تواند به زودی PEPE را به 0.00001 دلار برساند.

سرمایه‌گذاران PEPE در این هفته با افزایش دو رقمی قیمت توکن، سود زیادی به دست آوردند. برخلاف چندین ارز دیجیتال، روند صعودی PEPE نیز در 24 ساعت گذشته ادامه داشته است.

با این حال، این ممکن است فقط نوک کوه یخ باشد، زیرا memecoin ها برنامه های دیگری دارند. ببینیم چی میشه

آخرین الگوی صعودی PEPE

داده های CoinMarketCap نشان می دهد که قیمت میم کوین ها در هفت روز گذشته نزدیک به 25 درصد افزایش یافته است. PEPE همچنین شاهد پمپی در روز گذشته بود که ارزش آن بیش از 3 درصد افزایش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، PEPE با قیمت 0.000009315 دلار معامله می شود و دارای ارزش بازار بیش از 3.9 میلیارد دلار است که آن را بیست و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ می کند.

طبق گزارش IntoTheBlock، تنها 69 درصد از سرمایه گذاران PEPE علیرغم افزایش قیمت اخیر، سود کسب کرده اند. با این حال، میم کوین ها در آستین های خود ترفندی دارند، که نشان می دهد سرمایه گذاران بیشتری ممکن است در هفته های آینده سود ببرند.

کاپیتان فایبیک، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال اخیراً توییتی منتشر کرده است که در آن الگوی مثلث صعودی در نمودار PEPE برجسته شده است. این الگو در ماه مارس ظاهر شد و قیمت میم کوین از آن زمان تاکنون در داخل تثبیت شده است.

در زمان نوشتن، میم کوین در حال افزایش است و نشان می دهد که مقاومت را در یک الگوی مثلث صعودی آزمایش خواهد کرد. اگر شکست صعودی رخ دهد، PEPE ممکن است در سپتامبر افزایش یابد.

اهداف کوتاه مدت PEPE

در حالی که PEPE در ماه سپتامبر عملکرد امیدوارکننده ای از خود نشان داد، AMBCrypto معیارهای میم کوین را بررسی کرد تا ببیند در کوتاه مدت چه اتفاقی خواهد افتاد.

طبق تحلیل ما، حجم معاملات memecoin با افزایش قیمت افزایش می‌یابد. نسبت MVRV آن نیز بهبود یافته است که می توان آن را به عنوان یک سیگنال صعودی استنباط کرد.

علاوه بر این، نهنگ‌ها به طور فعال PEPE را خریداری می‌کنند، همانطور که با افزایش عرضه نگهداری شده توسط آدرس‌های برتر مشهود است. با این حال، از آنجایی که عرضه PEPE در بورس ها و نمودارهای خارج از بورس کاملاً یکپارچه شده است، سرمایه گذاران گام های مهم تری برداشته اند.

سپس نمودار روزانه PEPE را ارزیابی کردیم تا ببینیم شاخص‌های فنی چه چیزی را نشان می‌دهند. نشانگر فنی MACD یک کراس اوور صعودی را نشان می دهد.

جریان صندوق Chaikin (CMF) PEPE افزایش یافته است و در سطوح خنثی است. هر دو شاخص حاکی از ادامه افزایش قیمت ها هستند.


پیش‌بینی قیمت PEPE برای سال‌های 2024-2025 را بخوانید


اگر روند صعودی ادامه یابد، سرمایه‌گذاران ممکن است به زودی شاهد افزایش قیمت 0.00001 دلار در کوتاه مدت باشند.

با این حال، اگر خرس‌ها قدرت را در دست بگیرند، memecoin می‌تواند به 0.000007 دلار سقوط کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا