ورزش

خبرهای خوبی از کرمان به گوش نمی‌رسد!

خبرهای خوبی از کرمان به گوش نمی‌رسد!

به گزارش خبرورزشی، جنجال‌های انتخاب سرمربی برای مس کرمان کم بود، حالا صحبت از حضور بازیکنانی است که در سال‌های اخیر هیچ دستاورد مهمی نداشته‌اند اما با قراردادهایی عجیب به این تیم پیوستند.

علی سامره درحالی هدایت مس را به عهده گرفته که به نظر نقش چندانی در بستن این تیم ندارد و برخی دلال‌ها و مربیان سابق که در لیگ یک هم بسیار فعال هستند، در اطراف این باشگاه با سابقه رویت شده‌اند. نگاهی به نفرات حاضر در لیست مس داشته باشید: مجید بهروزی (که پس از گذراندن محرومیت ۴ ساله دوپینگ با تیم مشغول تمرین است)، امیرحسین کریمی (با سابقه تنها ۳ بازی برای سایپا) و مرتضی آقاخان (که مدت‌هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند) تنها تعدادی از نفراتی هستند که صحبت حضورشان در مس بوده و برخی با تیم تمرین هم کرده‌اند. نفرات دیگری مثل مسلم مجدمی، خرم حسینی و ایمان صادقی هم هستند که شاید حتی در مخیلاتشان هم نمی‌گنجید مس با قراردادی نجومی به دنبال جذب آنها باشد!

با این شرایط بعید به نظر می‌رسد مس بتواند رنگ صعود از لیگ آزادگان به لیگ برتر را ببیند؛ مگر اینکه کادرفنی و مدیریت تغییر رویه ایجاد کنند و اطراف تیمشان را پاکسازی کنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا