اقتصاد

اگر 64000 دلار ثابت بماند، بیت کوین 68000 دلار افزایش خواهد یافت

اگر 64000 دلار ثابت بماند، بیت کوین 68000 دلار افزایش خواهد یافت

Bijie.com گزارش داد:

معامله‌گران بیت‌کوین به‌دقت حرکت بالقوه به سمت 68,000 دلار را زیر نظر دارند، که بستگی به این دارد که آیا ارز دیجیتال می‌تواند بالاتر از علامت کلیدی 64,000 دلار باقی بماند، سطحی که از زمان بازپس‌گیری آن در سه هفته پیش برای حفظ آن تلاش کرده است.

معامله گران ارزهای دیجیتال الگویی را در نمودار قیمت بیت کوین مشاهده کرده اند که حاکی از افزایش احتمالی به سمت بالاترین رکوردهای تاریخ 2021 است. در یک ویدئوی تحلیلی در 24 آگوست، معامله گر ناشناس، آقای کریپتو تاکید کرد که اگر بیت کوین بتواند قاطعانه از سطح 64000 دلار عبور کند، حرکت سریع به سمت 68000 دلار “بسیار محتمل” است. بیت کوین از اواخر ماه گذشته به این سطح نرسیده است.

بیت کوین سطح 64000 دلار را بازپس می گیرد و در تلاش برای حفظ موقعیت خود است

طبق آخرین به‌روزرسانی، BTC با قیمت 64141 دلار معامله می‌شود. اگرچه در 23 آگوست برای اولین بار در 20 روز از 64000 دلار عبور کرد، اما برای حفظ این سطح تلاش کرد و برای مدت کوتاهی به 63500 دلار بازگشت.

منبع: TradingView

آخرین اقدام قیمت در پی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، است که اعتماد سرمایه گذاران را به کاهش قریب الوقوع نرخ افزایش داد، اگرچه جدول زمانی مشخصی ارائه نشد.

پیش از این، 64000 دلار یک سطح حمایتی کلیدی برای BTC بود، به خصوص پس از تصویب ETF بیت کوین در 11 ژانویه. با این حال، رکود بازار در 5 آگوست معروف به “Crypto Black Monday” این حمایت را به مقاومت تبدیل کرد.

آقای کریپتو هشدار داد که بعید است بیت کوین در آخر هفته حرکت بزرگی انجام دهد و پیش بینی کرد که قیمت آن ممکن است در اطراف سطوح فعلی تثبیت شود.

بیت کوین هنوز به سطح خرید بیش از حد نرسیده است

Elja، یکی دیگر از معامله‌گران ارزهای دیجیتال، به ۶۸۴۴۰۰ دنبال‌کننده خود در Optimism گفت که تا حدی بر اساس شاخص قدرت نسبی (RSI) است که در حال حاضر ۶۶.۱۱ است، که نشان می‌دهد ارز دیجیتال هنوز بیش از حد خرید نشده است، اما در حال نزدیک شدن به آن منطقه است. در مقایسه، در طی بالاترین قیمت تاریخ BTC یعنی 73679 دلار در مارس امسال، RSI به 79.79 افزایش یافت.

با توجه دقیق معامله گران به این سطوح، چند روز آینده می تواند در تعیین مسیر کوتاه مدت بیت کوین کلیدی باشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا