ورزش

نایب قهرمانی ایران با ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز

نایب قهرمانی ایران با ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که با حضور ۵۵۴ کاراته کا از ۳۰ کشور جمعه ۲ شهریور ماه به میزبانی فیلیپین در مانیل آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی ژاپن و نایب قهرمانی تیم ملی ایران در مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان به پایان رسید.

تیم ملی ایران با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و نایب قهرمان شد. پارمیس علیپور، ساغر جندقی، امیر علی تیموری و مهلا صداقت چهار مدال طلا، الینا صفاجو، ابوالفضل همدم جو به همراه وهاب شاهمیر سه مدال نقره، کاتای تیمی جوانان (آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری)، غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبداللهی، ابوالفضل صادقی هم ۵ مدال برنز بدست آوردند.

نایب قهرمانی ایران با ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز

در جدول رده بندی ژاپن با ۱۴ مدال طلا، یک نقره و ۶ برنز بالاتر از ایران قهرمان شد. تیم قزاقستان هم با ۲ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز پس از تیم ایران در مکان سوم جای گرفت.تیم‌های عربستان سعودی با ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز، کویت با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز، اردن با یک طلا و یک نقره و فلسطین با یک طلا به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

ویتنام با ۴ نقره و ۳ برنز، تایلند با ۲ نقره و ۶ برنز، ازبکستان با یک نقره و ۵ برنز، قرقیزستان با یک نقره و ۳ برنز، فیلیپین و اندونزی با یک نقره و ۲ برنز، هنگ کنگ با یک نقره، چین تایپه با ۳ برنز و تیم‌های مالزی، ماکائو، سنگاپور، ترکمنستان، هند و امارات هر کدام با یک برنز در رده‌های هشتم تا ۱۶ جدول رده بندی ایستادند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا