اخبار روزاقتصاد

Crypto Exec می‌گوید نوسانات XRP دلیلی برای نگرانی ندارد – درست مانند نوسانات اولیه گوگل، Crypto Exec می‌گوید که نوسانات اولیه دلیلی برای نگرانی نیست – درست مانند روزهای اولیه Google

Crypto Exec می‌گوید نوسانات XRP دلیلی برای نگرانی ندارد – درست مانند نوسانات اولیه گوگل، Crypto Exec می‌گوید که نوسانات اولیه دلیلی برای نگرانی نیست – درست مانند روزهای اولیه Google

  • برایان بروکس، مدیر عامل سابق Bitfury معتقد است که نوسانات قیمت XRP به اندازه نوسانات اولیه سهام گوگل بی ربط است.
  • بروکز استدلال می کند که ارزهای دیجیتال باید به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت در سیستم های مالی غیرمتمرکز تلقی شوند.

برایان بروکس، مدیر عامل سابق Bitfury اخیراً نظرات خود را در مورد نوسانات ارزهای دیجیتال، به ویژه XRP، طی بحثی در موسسه Aspen به اشتراک گذاشت. او اشاره کرد که نوسانات دارایی های دیجیتالی مانند XRP تقریباً معادل نوسان اولیه سهام گوگل است. بروکس خاطرنشان کرده است که تمرکز بر تغییرات روزانه قیمت برای هدف کلی ارزهای دیجیتال، که مختل کردن سیستم مالی فعلی است، معکوس است. 

طبق گفته بروکس، ارزش واقعی ارزهای دیجیتال حذف واسطه ها و ارائه یک سیستم مالی غیرمتمرکز به کاربران است. او ارزهای رمزپایه را به سهام اینترنتی تشبیه کرد و گفت که سرمایه گذاران اولیه در گوگل نگران نوسانات قیمت نبودند، بلکه در آینده شبکه های دیجیتال سرمایه گذاری می کردند. به همین ترتیب، او اظهار داشت که خرید ارزهای دیجیتال نشان دهنده اعتماد به گسترش راه حل های مالی غیرمتمرکز است. 

بروکس تصورات غلط رایج در مورد ارزهای دیجیتال را به چالش می‌کشد

بروکز آنچه را که او تصور نادرست در مورد ارزهای دیجیتال می‌داند شناسایی کرد و آن اتکای آنها به ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا است. او گفت که چنین تفکری بیش از حد محدود کننده است و ارزهای دیجیتال چیزی بیش از معادل دیجیتالی پول معمولی هستند. بلکه راه حل هایی برای ساختن یک معماری مالی جدید و غیرمتمرکزتر هستند. 

“بزرگترین سوء تفاهم کل این بحث این باور است که اگر کریپتو کار خوبی برای جایگزینی دلار آمریکا انجام ندهد، در این صورت در ماموریت خود شکست خورده است.”نوسانات ذاتی ارزهای دیجیتال نگرانی اصلی آنها نیست و این که نوسانات قیمت نباید به عنوان نشانه ای از شکست آنها تلقی شود. 

 بروکز همچنین این موضوع را گسترش داد و بیان کرد که از نوسانات اولیه قیمت سهام Google نباید برای ارزیابی آینده شرکت استفاده شود، به همان ترتیبی که نمی توان از نوسانات ارزهای دیجیتال مانند XRP استفاده کرد. وی گفت: ارزش این دارایی های دیجیتال در توسعه سیستم های مالی جدید و مستقل است و نه در ثبات قیمت آنها در کوتاه مدت. 

رئیپل ریپل نوسان بازار را فرصتی برای رشد می‌داند

این بحث همچنین به وضعیت فعلی بازار کریپتو پرداخت. بروکس این اظهارات را در پی یک رکود بازار که زیان های عمده ای را به همراه داشت، به ویژه در سکه هایی مانند بیت کوین، اتریوم و XRP. 

بروکس انتویستل، معاون ارشد ریپل، این احساس را تکرار کرد و استدلال کرد که نوسانات نه تنها اجتناب ناپذیر هستند، بلکه برای صنعت نیز مفید هستند. او اظهار داشت که هر بازار نزولی فرصتی برای ایجاد و ترسیم استفاده از دارایی های دیجیتال است و اظهار داشت که اکنون زمان مناسبی برای آن است.

«زمستان زمان شگفت‌انگیزی برای ایجاد کسب‌وکار و تعریف واقعی موارد استفاده برای دارایی‌های دیجیتال است» Entwistle خاطرنشان کرد. او تاکید کرد که تمرکز صنعت باید بر روی توسعه بلندمدت باشد تا تغییرات کوتاه مدت قیمت.

کالین براون تحلیلگر بازار هم وزن< /span> در بحث، به سرمایه گذاران هشدار می دهد که فراتر از قیمت فعلی XRP نگاه کنند. براون خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران باید فراتر از نوسانات قیمت فعلی نگاه کنند و به استفاده رو به رشد از تامین مالی غیرمتمرکز توجه کنند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا