اقتصاد

مسیر بیت کوین به 68000 دلار – معامله گران، مراقب این روندهای مداوم باشید!

مسیر بیت کوین به 68000 دلار – معامله گران، مراقب این روندهای مداوم باشید!

مسیر بیت کوین به 68000 دلار – معامله گران، مراقب این روندهای مداوم باشید!

Bijie.com گزارش داد:

    نسبت NVT BTC نشان می دهد که در نمودارها کمتر از ارزش گذاری شده است. برخی از اندیکاتورها نزولی هستند که حاکی از افت تا 57000 دلار است

در زمان انتشار، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین (BTC) در حال تفریح ​​هستند زیرا قیمت پادشاه ارز دیجیتال بار دیگر صعودی شده است. آخرین افزایش قیمت بیت کوین نیز یک شاخص کلیدی را به سمت روند صعودی سوق داد. بنابراین، ارزش دارد نگاهی دقیق‌تر به وضعیت فعلی ارز دیجیتال بیندازیم تا ببینیم گاوها تا چه مدت می‌توانند این روند صعودی جدید را حفظ کنند.

بیت کوین دوباره صعودی می شود

بیت کوین در 23 آگوست از سطح 61000 دلار عبور کرد و از آن زمان تا کنون احساسات پیرامون بیت کوین صعودی بوده است. در واقع، این ارز دیجیتال به سرعت به 65000 دلار نزدیک می شود. به عنوان مثال، طبق گفته CoinMarketCap، قیمت آن در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 64276.61 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن بیش از 1.26 تریلیون دلار است. نزدیک به 86 درصد از سرمایه گذاران بیت کوین به دلیل افزایش قیمت سود کسب کردند.

اما این همه ماجرا نیست.

علی، یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، اخیراً توییتی را به اشتراک گذاشته است که یک تحول خوش بینانه را نشان می دهد. به همین ترتیب، شاخص BTC Bull Bear از اوایل آگوست بین نزولی و صعودی در نوسان بوده است. حالا دوباره صعودی شده است.

این بدان معناست که آخرین افزایش بیت کوین احتمالاً ادامه خواهد داشت.

اهداف آینده BTC

با صعودی شدن شاخص‌های بالا، AMBCrypto سایر مجموعه‌های داده را بررسی کرد تا ببیند چقدر احتمال دارد که King Coin صعودی بماند.

تحلیل ما از داده‌های Glassnode کاهش شدید نسبت NVT BTC را نشان می‌دهد. کاهش در این شاخص به این معنی است که دارایی کمتر از ارزش گذاری شده است، که نشان می دهد قیمت ها در حال افزایش هستند.

علاوه بر این، طبق داده‌های CryptoQuant، سپرده‌های خالص BTC در صرافی‌ها در مقایسه با میانگین هفت روز گذشته کمتر است که نشان‌دهنده کاهش فشار فروش است. علاوه بر این، AMBCrypto قبلا گزارش داده بود که Nasdaq یک الگوی واگرایی نزولی تشکیل داده است. این بدان معناست که افزایش مجدد فشار فروش می‌تواند منجر به جریان نقدینگی از سهام به بیت‌کوین شود.

با این وجود، برخی از شاخص ها نزولی شدند. به عنوان مثال، aSORP قرمز است، به این معنی که سرمایه گذاران بیشتری با سود می فروشند. در وسط یک بازار صعودی، می تواند نشان دهنده یک بازار بالا باشد.

علاوه بر این، NULP آن خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران در مرحله ای از باور هستند و در حال حاضر سودهای تحقق نیافته بالاتری را تجربه می کنند.

به این ترتیب، AMBCrypto نگاهی به نمودار روزانه BTC انداخت تا بهتر بفهمد آیا می‌تواند حرکت صعودی خود را حفظ کند یا خیر. نشانگر فنی MACD یک کراس اوور صعودی را نشان می دهد. جریان صندوق Chaikin (CMF) آن نیز افزایش یافت.


پیش‌بینی قیمت [BTC] بیت‌کوین 2024-25 را بخوانید


اگر بازار صعودی ادامه یابد، بیت کوین ممکن است به زودی از سطح مقاومت 652000 دلار عبور کند و سپس به 68000 دلار نزدیک شود. با این حال، اگر تصاحب نزولی اتفاق بیفتد، بیت کوین می تواند دوباره به 57000 دلار سقوط کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا