اقتصاد

کوین بیس: رای دهندگان جوان طرفدار رمزارزها می توانند در انتخابات 2024 ایالات متحده تعیین کننده باشند

کوین بیس: رای دهندگان جوان طرفدار رمزارزها می توانند در انتخابات 2024 ایالات متحده تعیین کننده باشند

کوین بیس: رای دهندگان جوان طرفدار رمزارزها می توانند در انتخابات 2024 ایالات متحده تعیین کننده باشند

Bijie.com گزارش داد:

Coinbase گفت که رای دهندگان جوانی که از ارزهای رمزنگاری شده حمایت می کنند می توانند بر انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده تأثیر بگذارند و می توانند عاملی در تصمیم گیری برای برنده شدن باشند.

در گزارشی که در 19 آگوست منتشر شد، صرافی بیان کرد که ژنرال Z و Millennials که در حال حاضر 40 درصد از رای دهندگان را تشکیل می دهند، به طور فزاینده ای از نامزدهایی حمایت می کنند که از ارزهای دیجیتال و نوآوری مالی حمایت می کنند.

جذابیت رو به رشد ارزهای دیجیتال در آستانه انتخابات 2024

بر اساس این وبلاگ، جوانان آمریکایی به طور فزاینده ای از سیستم مالی فعلی ناراضی هستند. تنها 9 درصد گفتند که راضی هستند و این رقم در میان افراد زیر 40 سال به 7 درصد کاهش یافته است. افزایش هزینه ها، کارمزدهای بالا و ناکارآمدی در امور مالی سنتی، بسیاری از رای دهندگان جوان را بر آن داشته تا به ارزهای دیجیتال به عنوان یک راه حل بالقوه نگاه کنند.

طبق گفته Coinbase، این روند به جای ناامیدی مالی، تمایل بیشتری به تغییرات سیستمی و نوآوری را نشان می دهد. مشارکت رای دهندگان در میان رای دهندگان زیر 30 سال در سال 2020 افزایش یافت و 55 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند، در مقایسه با 44 درصد در سال 2016. قابل ذکر است که انتظار می رود این رشد همچنان ادامه داشته باشد زیرا 92 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده زیر 35 سال قصد دارند در نظرسنجی های سال 2024 رای دهند.

جذابیت ارزهای دیجیتال فراتر از خطوط سنتی حزب است، به طوری که 41٪ از صاحبان دارایی های دیجیتال زیر 35 سال در ایالت های نوسان به عنوان دموکرات، 39٪ به عنوان جمهوری خواه، و 20٪ به عنوان مستقل یا غیره شناخته می شوند.

Coinbase معتقد است که این علاقه دو حزبی، سیاست‌های طرفدار ارزهای دیجیتال را به یک ملاحظات کلیدی برای نامزدهای هر دو حزب اصلی تبدیل می‌کند. تقریباً دو پنجم رأی دهندگان جوان (38 درصد) ارزهای دیجیتال و بلاک چین را راهی برای افزایش فرصت های اقتصادی می دانند که تأمین مالی سنتی نمی تواند فراهم کند.

افراد جوانی که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند می‌توانند ایالت‌های کلیدی میدان نبرد را بی‌ثبات کنند

Coinbase همچنین معتقد است که این انتخاب‌کنندگان می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر ایالت‌های کلیدی میدان نبرد مانند آریزونا، جورجیا و میشیگان داشته باشند. در گرجستان، مشارکت جوانان 14 درصد از سال 2016 تا 2020 افزایش یافته است، به طوری که 51 درصد از افراد زیر 30 سال واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری گذشته شرکت کردند.

علاوه بر این، تعداد حامیان «ایستادن با رمزارزها» در جورجیا اکنون سه برابر میزان رأی گیری است که در سال 2020 این ایالت را تعیین کرد.

در آریزونا، مشارکت جوانان در سال 2020 نسبت به سال 2016 از میانگین ملی بالاتر بود. در میشیگان، این سهم از 42 درصد در سال 2016 به 54 درصد در سال 2020 افزایش یافت و در ایالتی که بایدن، رئیس جمهور بایدن، آرای کلیدی انتخاباتی را به دست آورد، نقش مهمی ایفا کرد.

در همین حال، یک نظرسنجی در ماه مه 2024 نشان داد که بیش از 20 درصد از مردم در ایالت‌های کلیدی میدان نبرد معتقدند که ارز دیجیتال موضوع مهمی در انتخابات آینده است. در میان شرکت‌کنندگان Gen Z که دارای دارایی‌های دیجیتال هستند، 90 درصد معتقدند که سیستم مالی نیاز به اصلاح دارد و 61 درصد تمایل دارند از نامزدهایی حمایت کنند که از صنعت ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا