اقتصاد

Orbiter Finance درآمد سالانه بیش از 20000 ETH را گزارش می دهد که پیشروی سایر پروتکل های زنجیره ای است.

Orbiter Finance درآمد سالانه بیش از 20000 ETH را گزارش می دهد که پیشروی سایر پروتکل های زنجیره ای است.

Bijie.com گزارش داد:

تیم Orbiter Finance اعلام کرد که درآمد سالانه پل Cross-Link از 52 میلیون دلار فراتر رفته است. طبق وب سایت رسمی Orbiter، این پروتکل نزدیک به 4 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که حجم کل تراکنش ها بیش از 16 میلیارد دلار است و بیش از 27 میلیون تراکنش پردازش شده است.

همانطور که توسط Token Terminal گزارش شده است، Orbiter در 23 آگوست اعلام کرد که درآمد سالانه آن 35.13٪ بیشتر از 39 میلیون دلاری است که توسط Coinbase Layer 2 solution Base در همان دوره تولید کرده است. گزارش مالی پروتکل پل زدن زنجیره‌ای متقابل همچنین نشان می‌دهد که درآمد سالانه آن از مجموع درآمد همه پل‌های زنجیره‌ای متقابل شخص ثالث بیشتر است.

Orbiter Finance در گزارش سود سالانه عملکرد بهتری از Base دارد

اعتبار: ترمینال توکن

Orbiter Finance، یک پروتکل پل زدن لایه 2 غیرمتمرکز زنجیره ای متقابل، در سال گذشته 20000 ETH (تقریباً 52 میلیون دلار) درآمد ایجاد کرده است که از درآمد Base در مدت مشابه بیشتر است. Orbiter ادعا می کند که سودآورترین پروتکل پل زنجیره ای در صنعت است.

طبق گفته Orbiter، از موتور سیستم سازنده سودآور با حاشیه بالا استفاده می کند که قبلاً به عنوان یک تامین کننده نقدینگی متمرکز عمل می کرد.

Iris Cheung، یکی از بنیان‌گذاران Orbiter Finance، فاش کرد که Orbiter “چشم‌انداز روشنی برای ایجاد آینده‌ای با زنجیره کامل دارد” و پروتکل پل زدن زنجیره‌ای عالی اولین قدم برای رسیدن به این هدف است. او تأیید کرد که Orbiter بر خلاف پل های دیگر مانند ZKsync، Lite و Arbitrum که یک دوره انتظار هفت روزه را برای انتقال لایه 2 تحمیل می کنند، یک پل فوری فراهم می کند.

در مصاحبه ای با Coingape در مورد Orbiter، Cheung گفت: “این استراتژی “روند محور” ثابت کرده است که بسیار موثر است زیرا ما در زمانی وارد بازار شدیم که افراد کمی به پتانسیل Ethereum L2 اعتقاد داشتند.

آدام کوکران، شریک Cinneamhain Ventures و مشارکت کننده Web3 ادعا می کند که حتی اگر شبکه به خوبی شبکه لایه 2 مانند Orbiter نباشد، Base همچنان می تواند مردم را شگفت زده کند. کوکران اظهار داشت که فناوری مهم است، اما تأثیر بیس در رشد آن مهم تر است.

آینده مدارگرد پل Vizing ZK

Orbiter Finance تأیید کرد که در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی طیف کاملی از زیرساخت‌های تجمیع بر اساس Vizing ZK است. ژانگ ادعا کرد که تیم Orbiter اکنون بر تمرکززدایی از سیستم Vising متمرکز شده است تا امکان دسترسی به ارائه دهندگان نقدینگی شخص ثالث را فراهم کند.

تیم Orbiter گفت سرمایه گذاری استراتژیک OKX Ventures از تعهد پروتکل به تمرکززدایی بیشتر حمایت می کند. Orbiter تأیید کرد که بودجه سری A را جذب کرده است و توسط Hash Global، Tiger Global، Skyland Ventures، Mirana Ventures، Redpoint Ventures و Mask Network حمایت می شود.

نمایندگان Orbiter Finance همچنین بیان کردند که زیرساخت آینده Vizing با افزایش قابلیت همکاری اتریوم و حل تقسیم نقدینگی، تجربه بلاک چین را متحول می کند. Orbiter ادعا می کند که Vizing یک سیستم کیف پول یکپارچه و نقدینگی انبوه را برای افزایش بیشتر تجربه کاربری و مقیاس پذیری پروتکل معرفی می کند.

تا زمان نگارش این مقاله، Orbiter 27 میلیون تراکنش با بیش از 17 میلیارد دلار حجم تراکنش را پردازش کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا