ورزش

مهمترین دستاورد رونمایی از خریدهای پردردسر استقلال/ ادعای جالب نکونام؛ کاکوتا کهکشانی نیست!

مهمترین دستاورد رونمایی از خریدهای پردردسر استقلال/ ادعای جالب نکونام؛ کاکوتا کهکشانی نیست!

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام بعد از بازی با ملوان در کنفرانس مطبوعاتی دوباره به قالب فصل قبل برگشت و گلایه‌هایش را از مدیریت شروع کرد! او در این مصاحبه حرف‌های زیادی زد اما یک جمله‌اش خیلی درست بود. جایی که او نقل به مضمون گفت: «بازیکنانی که ما خریده‌ایم کهکشانی نیستند».

اگر به روند بازی و حضور دو خرید جنجالی نکونام نگاه کنید مشخص می‌شود که او کاملاً درست گفت! جواد نکونام این فصل کارش را در شرایطی شروع کرد که باشگاه دو بازیکن اهل بوسنی را بدون هماهنگی با او خریده بود. منتظر محمد را هم که نمی‌خواست و در تمام این مدت برای خرید اندونگ و کاکوتا مدام با باشگاه درگیری و کنتاکت داشت. حتی در مسابقه اول وقتی کارت بازی این خریدها صادر نشده بود، نکونام لب به اعتراض گشود تا اینکه بالاخره در بازی با ملوان از این دو بازیکن رونمایی شد. قبول داریم که یک بازیکن خارجی زمان می‌خواهد تا در یک کشور و فرهنگ جدید جا بیفتد.

این هم قبول که در فوتبال تیم‌ها حداقل چند هفته زمان لازم دارند تا به اوج هماهنگی برسند. فرق فوتبال ما با همه دنیا دقیقاً همین جاهاست که آنها با یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای از هفته اول در اوج آمادگی به میدان می‌آیند اما اینجا ما تیم‌هایی داشتیم و داریم که شب قبل از بازی اول تازه تشکیل شده‌اند! ولی یک بار دیگر به لحظه ورود این دو بازیکن به زمین نگاه کنید؛ به اولین حرکت بدون توپ کاکوتا و لحظه‌ای که توپ را به او پاس دادند و دو پایش به هم گره خورد تا فرصت از دست برود! فوتبالی‌ها از نحوه دویدن یک بازیکن می‌توانند عیار او را تشخیص دهند.

و نکته دیگر اینکه وقتی برای بازیکنی میلیون دلاری هزینه می‌کنید، انتظار دارید او آنقدر حرفه‌ای بوده باشد که در اوج آمادگی به تیم شما بیاید. چیزی که ما در مقابل ملوان در ۲۰ دقیقه آخر دیدیم این دو خرید نکونام حالا حالاها کار دارند تا حداقل از نظر جسمانی آماده شوند! خلاصه اینکه با هر متر و با هر تعریف نمی‌توان آنها را کهکشانی لقب داد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا