ورزش

مدافع برزیلی اشک استقلال را درآورد

مدافع برزیلی اشک استقلال را درآورد

به گزارش خبرورزشی، رافائل داسیلوا یکی از خریدهای قبل از دوران نکونام بود که در تیم ساپینتو فیکس بازی می‌کرد. تابستان قبل وقتی نکونام به استقلال آمد، او را نخواست. او هم در کشورش ماند و چون مثل بقیه در دوران آجرلو قرارداد عجیب و غریبی داشت، به گفته رسانه‌ها حدود ۹۰۰ هزار دلار برای استقلال هزینه در پی داشت! رافائل داسیلوا هم مثل بیشتر خریدهای خارجی ایران هیچ پیشنهادی نداشت و در خانه‌اش نشسته بود و استقلال باید پول او را می‌داد! با همین منطق علی خطیر نکونام را راضی کرد، «حالا که قرار است به او چنین پول گزافی بدهیم لااقل بیاید و برایمان بازی کند یا حداقل پیش چشم باشد…»

داسیلوا نیم فصل لیگ ۲۳ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به استقلال برگشت. آرمین سهرابیان مصدوم بود و ایمان سلیمی هم به شرایط ایده آل نمی‌رسید، محمد حسین مرادمند هم از سربازی برگشته و تا رسیدن به اوج کار داشت. در نتیجه نکونام در چهار بازی اول دور برگشت فصل قبل به داسیلوا فیکس بازی داد. اما مدافع برزیلی آنقدر اشتباهات عجیب و غریب کرد که در دربی نکونام مجبور شد او را دقیقه ۶۳ بیرون بکشد. بعد از آن هم دیگر به او اعتماد نکرد و مشخص بود اگر به خودش باشد، داسیلوا یکی از خروجی‌های قطعی لیست استقلال در این فصل خواهد بود. باز چرخ روزگار چرخید و داسیلوا ماندگار شد. با این تفاوت که او از تجربه فصل قبل استفاده نکرد تا اعتماد نکونام را جلب کند. بازی اول را همه دیدیم که داسیلوا چطور با یک اشتباه کشنده و در حالی که توپ اصلاً در آن منطقه نبود، به شمس آذر پنالتی داد. توپ جای دیگری بود و خیلی‌ها پنالتی را در تصاویر آهسته دیدند، البته شانس آورد که استقلال به گل رسید تا ضعف او پنهان شود!

آن مسابقه با گل دقیقه ۸۸ شمس آذر قاعدتاً باید مساوی تمام می‌شد اما هنر رامین رضاییان و حضور کمک داور ویدیویی باعث شد استقلال به سه امتیاز برسد. استقلال که هنوز ایمان سلیمی را ندارد، مرادمند را نخواسته و آرمین سهرابیان هم که این هفته به حاشیه رفت! در چنین شرایطی داسیلوا دوباره فیکس شد اما در همان دقیقه هفتم بازی با یک اشتباه کشنده دیگر گل اول را به ملوان تقدیم کرد. در طول مسابقه نیز داسیلوا مرتکب اشتباهات بیشتری شد تا به نکونام ثابت کند قرار نیست از او یک مدافع قابل اعتماد برای استقلال در بیاید.

مسلماً با رسیدن ایمان سلیمی یا آماده شدن سامان فلاح، داسیلوا به نیمکت برمی‌گردد و یا شاید حتی نکونام دوباره روزبه را یک خط عقب بکشد چون این سیلوا نشان داد خیلی قابل اعتماد نیست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا