ورزش

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ چرا مدافع استقلال محروم نشد؟/ بازیکن لیست فروش در ترکیب اصلی!/ بازگشت موفقیت آمیز شاه ماهی از لبه پرتگاه

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ چرا مدافع استقلال محروم نشد؟/ بازیکن لیست فروش در ترکیب اصلی!/ بازگشت موفقیت آمیز شاه ماهی از لبه پرتگاه

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۵۵ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید.

پیام خرید رامین رضاییان

فرهاد اشراقی در سرمقاله  نوشت: «این روزها رامین رضاییان بهترین بازیکن و بهترین گلزن استقلال است و معلوم نیست اگر او نبود، چه اتفاقی رخ می‌داد. به نظر می‌رسد رامین انگیزه‌های زیادی دارد تا ثابت کند بهترین دفاع راست ایران است و باید به تیم ملی دعوت شود. البته خرید او توسط استقلال و درخشش با پیراهن این تیم یک پیام مهم هم دارد؛ اینکه خرید یک بازیکن بزرگ به مراتب بهتر از خرید ۵ بازیکن معمولی است که اکثراً نیمکت‌نشین می‌شوند و یا اگر بازی کنند هم خاصیت چندانی ندارند…»

بازگشت موفقیت آمیز شاه ماهی از لبه پرتگاه

در صفحه پرسپولیس می خوانید: «یکی از چهره‌های ویژه پرسپولیس در دو بازی اخیر سعید صادقی بود. در حالی که همه منتظر بودند این فصل فصل درخشش بازیکنانی مانند اورونوف و یاسین سلمانی باشد اما این سعید صادقی، بمب سابق نقل و انتقالاتی بود که خود را به عنوان ستاره این دو هفته مطرح کرد…»

نکونام باید از این قرعه نهایت بهره را ببرد

در صفحه استقلال می خوانید: «استقلال خوزستان که در هفته اول مسابقات لیگ برتر موفق شد آلومینیوم اراک را متوقف کند در بازی دوم تن به شکست داد.  حریف هفته سوم استقلال فصل قبل در شرایط سختی موفق شد خودش را در لیگ برتر حفظ کند تا طرفداران خوزستانی آبی دوست از این بابت جشن و پاکوبی برپا کنند…»

حسین فرزامی: این استقلال باید قهرمان شود

حسین فرزامی بازیکن و مدیر اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره اوضاع و احوال استقلال در آستانه ورود به هفته سوم مسابقات لیگ برتر حرف زد…

  • هر کسی تصور می کرد آقای سمیعی که خودش در پاییز سال گذشته نامه عزل آقای نکونام را تهیه کرده بود دلش نخواهد که با نکونام کار کند! اما طبیعتاً وقتی بحث جایگاه و حفظ قدرت به میان می‌آید معادلات به هم می‌ریزد.
  • شاید در آن برهه آقای سمیعی و جواد نکونام دوست نداشتند اما حالا بنابر صلاحدید شغلی هر دو نفر مشغول کار کردن با هم هستند.
  • از شانس خوب هواداران امسال هر بازیکنی جواد نکونام روی آن انگشت می‌گذاشت جذب شد.
  • جای هیچ بهانه‌ای برای جواد نکونام و بازیکنان وجود ندارد که ما نتوانستیم قهرمان شویم.
  • استقلال یعنی بهترین تیم ایران و آسیا. چه برسد الان که تیم از هر نظر هیچ مشکلی ندارد. همه سر وقت پولشان را گرفته‌اند و تیم باید قهرمان شود
  • استقلال در راه قهرمانی همیشه یک رقیب داشته و هنوز هم همان یک رقیب را دارد. هیچ تیمی در ایران به اندازه استقلال و پرسپولیس پایگاه مردمی ندارد
  • پرسپولیس توانست تراکتور را متوقف و به استقلال کمک کند چون دو امتیاز این تیم را عقب انداخت.

بازیکن لیست فروش در ترکیب اصلی!

بازهم از استقلال: « استقلال در دومین بازی خود در لیگ برتر به مصاف تیم ملوان رفت. بازیکنی که در روزهای ابتدایی شروع تمرینات استقلال از سوی جواد نکونام فرا خوانده نشد و این بدین معنی بود که استقلال به جای او می خواست بازیکن جدیدی را خریداری کند. علی علیپور و محمد رضا آزادی دو گزینه ایرانی مد نظر جواد نکونام بودند اما بعد از اینکه مذاکرات باشگاه استقلال با این دو مهاجم نتیجه نداشت، سرمربی تیم بالاجبار رای به بازگشت رمضانی به ترکیب تیمش داد.  به واقع بازیکنی که در لیست فروش آبی ها بود در دو هفته ابتدایی در ترکیب ثابت استقلال به میدان آمد و این از جمله اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد! »

چرا مدافع استقلال محروم نشد؟

سوژه روز فوتبال: «آرمین سهرابیان روز گذشته با حضور در ترکیب تیم استقلال در برابر ملوان به میدان آمد. گفته می او شد به دلیل استفاده از تتوی روی پای خود و هم چنین نشان دادن آن به دوربین های تلویزیونی از همراهی تیم استقلال محروم می شود…»

بازی های بزرگ هم می تواند زیبا باشد

از بازی بزرگ هفته: «بدون شک دیدار تراکتور – پرسپولیس با وجود همه حساسیت های یکی از بازی های زیبای هفته دوم لیگ برتر بود. مسابقه ای که دو گل داشت و البته موقعیت های زیادی روی دروازه های دو تیم به ویژه پرسپولیس خلق شد. به واقع در این بازی اگر شاگردان  اسکوچیچ قدر موقعیت ها را می دانستند، حتی بعد از دریافت گل مساوی هم می توانستند به گل برتری و سه امتیاز دست یابند و با ۶ امتیاز به کار ادامه دهند…»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا