اخبار روزاقتصاد

VET مقاومت 0.024 دلاری را می شکند، VeChain آماده سود با دسترسی نیویورک با علاقه سازمانی است

VET مقاومت 0.024 دلاری را می شکند، VeChain آماده سود با دسترسی نیویورک با علاقه سازمانی است

  • Coinbase VeChain و سایر دارایی‌ها را برای ساکنان نیویورک اضافه کرده است و بنیانگذار VeChain این فهرست را جشن می‌گیرد.
  • تحلیلگر JayJ3nks پیش بینی می کند که VET پس از عبور از سطوح مقاومت کلیدی، دستاوردهای قابل توجهی را شاهد خواهد بود.

Coinbase اخیراً پیشنهادات خود را به ساکنان نیویورک گسترش داده است و پنج دارایی دیجیتال جدید به پلت فرم آن، از جمله NEAR، AERO، VET، VTHO، و PYUSD (ERC-20). این حرکت باعث علاقه قابل توجهی به VeChain (VET) شده است، به طوری که تحلیلگران بازار یک حرکت صعودی قوی برای این ارز دیجیتال پیش بینی می کنند.

فهرست VET در صرافی Coinbase نیویورک یک تقویت بزرگ برای VeChain است. از آنجایی که نیویورک یکی از بزرگترین مراکز مالی در سطح جهان است، مشارکت این ایالت در بازار ارزهای دیجیتال می تواند تقاضای زیادی برای دارایی های دیجیتال ایجاد کند. پیش‌بینی می‌شود افزودن VeChain باعث افزایش قرار گرفتن در معرض و سهولت استفاده آن شود، که ممکن است سرمایه‌گذاران بیشتری را از جنبه های خرده فروشی و نهادی .

سانی لو، بنیانگذار VeChain، این فرصت را برای ابراز شادی خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی از دست نداد، جایی که ارسال شد، «سلام نیویورک!» این اظهارنظر مختصر احساسات کلی جامعه VeChain، به ویژه در مورد چشم انداز VeChain در بازار ایالات متحده را نشان می دهد. 

تحلیلگر چشم انداز صعودی را برای VeChain پیش بینی می کند

تحلیلگر رمزنگاری JayJ3nks اخیراً پست شده موضوعی در X (توئیتر سابق) که بر روند صعودی VeChain تاکید می کند. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که VET توانسته است از 0 دلار عبور کند. سطح مقاومت 024، که نشان می دهد قیمت در یک روند صعودی است. این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که با پشتیبانی کلیدی فیبوناچی در در این مکان، هدف صعودی بعدی برای VET/USD می تواند بالای 0 دلار باشد. 028. این تنظیمات فنی نشان می دهد که VeChain می تواند در روزهای آینده شاهد رشد قابل توجهی باشد.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا