اقتصاد

آیا زمان چرخش رمزنگاری کامالا هریس فرا رسیده است؟ مدیران کوین بیس معتقدند…

آیا زمان چرخش رمزنگاری کامالا هریس فرا رسیده است؟ مدیران کوین بیس معتقدند…

Bijie.com گزارش داد:

    دستیاران هریس معتقدند سیاست ارز دیجیتال معاون رئیس جمهور از فناوری های نوظهور پشتیبانی می کند. مدیران اجرایی از جمله مدیر ارشد سیاست گذاری Coinbase به تلاش های اطلاع رسانی پاسخ مثبت دادند.

دموکرات‌ها، به رهبری پرزیدنت بایدن و اکنون معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، مدت‌هاست که در مورد سیاست ارزهای دیجیتال در مضیقه بوده‌اند. در واقع، به لطف تلاش‌های تبلیغاتی رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ و تغییر به سمت ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد جامعه اکنون می‌خواهند که حزب جمهوری‌خواه در زمان انتخابات پیروز شود.

اما آیا احتمال تغییر وجود دارد؟ معاون رئیس جمهور هریس قطعاً چنین فکر می کند. به همین دلیل است که کمپین او اخیراً با مدیران صنعت ارزهای رمزنگاری شده تماس گرفته است تا آنها را به گوش دیگران برساند. این نیز ممکن است کار کند. فریار شیرزاد، مدیر ارشد سیاست گذاری در کوین بیس، گفت.

در پست اخیر در X (توئیتر سابق)، مدیر اجرایی ادعا کرد که اخیراً چندین بحث با محوریت ارزهای دیجیتال با کمپین هریس داشته است. با این حال، بر خلاف تصور عمومی، او معتقد است که این “گفتگو اولین قدم مهم است”

او افزود،

ما عمیقاً از رویکرد سازنده آنها و تمرکز آنها بر پیشبرد نوآوری، مشاغل و حمایت از مصرف کنندگان آمریکایی سپاسگزاریم.»

در اینجا، شایان ذکر است که شیرزاد در ادامه مدعی شد که اعلام برایان نلسون نیز “گام دوم تشویق کننده در این مسیر” بود. نیلسن، مشاور ارشد کمپین هریس، اخیراً در اخبار گفت:

او (هریس) سیاست هایی را معرفی و حمایت خواهد کرد که اطمینان حاصل کند که فناوری های نوظهور و این صنایع می توانند به رشد خود ادامه دهند.”

دموکرات ها در مقابل جمهوری خواهان

به نظر می‌رسد اعلام نلسون و واکنش مثبت اولیه نشان می‌دهد که هریس و دموکرات‌ها ممکن است آماده باشند تا به سمت ارزهای رمزنگاری شده حرکت کنند. زمان‌بندی در اینجا می‌تواند بسیار مهم باشد، به‌ویژه از آنجایی که بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال از رفتار دولت بایدن، به‌ویژه گری جنسلر، رئیس SEC، با طبقه دارایی‌های نوظهور ناراضی هستند.

اکثر مردم جمهوری‌خواهان و دونالد ترامپ را پذیراتر از نگرانی‌های خود می‌دانند. به خصوص با توجه به حمایت اخیر ترامپ از این صنعت. بسیاری از دارندگان ارزهای دیجیتال رای دهندگان تک موضوعی هستند، به همین دلیل است که تحلیلگران سیاسی در سراسر طیف اکنون توافق دارند که سیاست خاص ارزهای دیجیتال یک ضرورت مطلق است.

شاید جمهوری خواهان اولین کسانی باشند که متوجه این موضوع شده اند. به همین دلیل است که بیشتر تلاش‌های تامین مالی ارزهای دیجیتال در این دوره انتخاباتی به سمت کمپین ترامپ بوده است. چهره‌های برجسته ارزهای دیجیتال مانند برادران وینکلووس میلیون‌ها دلار ارز دیجیتال برای ترامپ جمع‌آوری کرده‌اند. به همین ترتیب، مدیران استخراج ارزهای دیجیتال به دیدار رئیس جمهور سابق در استراحتگاه مار-آ-لاگو رفته اند و اکنون قول داده اند که بودجه بیشتری جمع آوری کنند.

ترامپ نیز به نوبه خود کمک های ارزهای دیجیتال را می پذیرد.

بنابراین هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا جدیدترین برنامه تبلیغاتی هریس تأثیری خواهد داشت یا خیر.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا