اخبار روزاقتصاد

تسلا خود را هدایت کنید، توکن های B3TR دلاری به دست آورید: از Evearn.io تا 15 هزار دلار در جوایز کریپتو استفاده کنید

تسلا خود را هدایت کنید، توکن های B3TR دلاری به دست آورید: از Evearn.io تا 15 هزار دلار در جوایز کریپتو استفاده کنید

  • ابتکار VeChain’s Charge2Earn، با مشارکت EVearn.org، به رانندگان تسلا این امکان را می دهد تا با نظارت بر مصرف انرژی خودرو و مسافت طی شده، توکن های B3TR دلاری و مشوق های شارژ به دست آورند.
  • VeChain به رانندگان تسلا این شانس را می‌دهد که با به اشتراک گذاشتن تجربه خود با برنامه Evearn.io، تا 15000 دلار در توکن‌های B3TR دلار برنده شوند تا مشارکت بیشتری را تشویق کنند.

از آنجایی که جهان به سوی آینده ای پایدارتر پیش می رود، VeChain در خط مقدم این ابتکار قرار دارد اما با پیچ و تاب جالبی. طبق یک گزارش قبلی، VeChain یک ابتکار خلاقانه را معرفی کرد که آگاهی زیست محیطی را با پاداش های ارز دیجیتال ترکیب می کند. 

ابتکار Charge2Earn بینش تازه‌ای در مورد نحوه تفکر مالکان تسلا در مورد رانندگی و شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) ارائه می‌دهد. با همکاری EVearn.org، رانندگی تسلا دروازه ای برای کسب توکن های B3TR دلاری است. این چیزی بیش از آنچه به چشم می آید وجود دارد. VeChain به دارندگان تسلا این فرصت را می دهد که با به اشتراک گذاشتن تجربه خود با برنامه Evearn.io، 15000 دلار جوایز رمزنگاری دریافت کنند.

سانی لو شور و شوق خود را در پلتفرم X، توییت کرد، “من به تازگی به خانه برگشتم و نمی توانم صبر کنم تا مدل 3 خود را شارژ کنم تا مقداری B3TR دلار به دست بیاورم”

VeChain، پیشرو در فناوری بلاک چین پایدار، با تسلا، رهبر جهانی خودروهای الکتریکی، به نیروها پیوسته است تا تعهد مشترک خود را به آینده ای سبزتر سرعت بخشد. به طور خاص، از طریق مشارکت انحصاری خود با VeChain’s Charge2Earn، رانندگان تسلا با تخفیف‌ها و مشوق‌هایی مانند توکن‌های B3TR دلار پاداش دریافت می‌کنند. 

به طور خلاصه، پلت فرم EVearn.io به سیستم کامپیوتری تسلا متصل می شود که معیارهای کلیدی مانند مصرف انرژی و مسافت طی شده را نظارت می کند. VeChain به وضوح پتانسیل خود را برای تغییر شیوه های تجاری سنتی به نمایش گذاشته است و با ادغام فناوری بلاک چین خود با وسایل نقلیه الکتریکی یک گام جلوتر به سمت ترویج شیوه های سبزتر است. 

ابتکار Charge2Earn با قرار دادن پول خود در مراحل اولیه خود است. در حالی که تمرکز فعلی بر روی تسلا است، این پروژه به طور فعال در حال کار بر روی اضافه کردن سایر مدل‌های EV به این طرح است. این به رانندگان بیشتری اجازه می‌دهد تا از پاداش‌های ارائه‌شده از طریق برنامه بهره‌مند شوند و در مقابل، منجر به پذیرش گسترده‌تر شبکه بلاک‌چین شود. 

برای تشویق مشارکت بیشتر، کاربرانی که کلیپی از آنها را با استفاده از برنامه به اشتراک می‌گذارند، در مسابقه‌ای شرکت می‌کنند که در آن شانس برنده شدن 15000 دلار در توکن‌های B3TR دلار را دارند. این باعث می شود که حرکت به سمت پایداری پاداش داشته باشد و به طور بالقوه سود زیادی ایجاد کند. ابتکار VeChain’s Charge2Earn آماده است تا طرز تفکر مردم در مورد وسایل نقلیه الکتریکی را متحول کند.

در پرتو این پیشرفت مهم، VET، توکن بومی VeChain، تعویض دست ها با 0.02484$ در زمان نوشتن، علامت گذاری 2.03% و 11.75٪  به ترتیب در 24 ساعت گذشته و هفته گذشته افزایش یافته است.

با وجود بازگشت، VeChain همچنان در ماه گذشته 15.01% کاهش یافته است. علاوه بر این، افزایش قیمت فعلی VeChain ارزش بازار آن را با حجم معاملات 24 ساعته 16,206,030 دلار به 1.96 میلیارد دلار رسانده است.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا