اخبار روزاقتصاد

IOHK برای چانگ هارد فورک با به‌روزرسانی قابل توجه کیف پول Cardano آماده می‌شود

IOHK برای چانگ هارد فورک با به‌روزرسانی قابل توجه کیف پول Cardano آماده می‌شود

  • IOHK Cardano انتشار اجباری Daedalus 6.0.0 را اعلام کرده است، یک به‌روزرسانی حیاتی کیف پول دسکتاپ که برای کاربران لازم است تا برای هارد فورک چانگ و عصر Conway آماده شوند.
  • Cardano همچنین اکوسیستم خود را با ادغام با MetaMask از طریق کیف پول جدید Snap توسط Nufi Wallet گسترش می‌دهد.

Input Output هنگ کنگ (IOHK)، سازمان مادر پشت Cardano، به روز رسانی مهمی را برای کیف پول دسکتاپ خود منتشر کرده است – Daedalus 6.0.0. این به‌روزرسانی اختیاری نیست، اما برای همه کاربران اجباری است، زیرا گامی حیاتی به سمت انتقال به عصر جدید Conway است، که هارد فورک آینده Chang، طبق CNF گزارش. 

به‌روزرسانی کیف پول کاردانو با چانگ هاردفورک آینده مطابقت دارد

کیف پول دسکتاپ Daedalus 6.0.0 شبکه Cardano را برای تغییرات عمده آماده می کند، زیرا هارد فورک چانگ در تاریخ 27 آگوست راه اندازی می شود. این به روز رسانی عملکرد کیف پول، امنیت و تجربه کاربری بهبود یافته را تضمین می کند و با هم تراز با اهداف گسترده تر دوران کانوی 

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا