اقتصاد

مدیر Scope Markets نقش اصلی توسعه کسب و کار را در Zara FX بر عهده می گیرد

مدیر Scope Markets نقش اصلی توسعه کسب و کار را در Zara FX بر عهده می گیرد

Bijie.com گزارش داد:

طبق به‌روزرسانی اخیر در LinkedIn، کریستیانا لازاریدو به‌عنوان مدیر ارشد توسعه تجاری Zara FX خدمت کرده است.

قبل از پیوستن به Zara FX، لازاریدو سمت های مختلفی در توسعه کسب و کار داشت. از می 2023 تا ژوئیه 2024، او به عنوان رئیس مشارکت های جهانی در Scope Markets فعالیت می کرد.

«خوشحالم که به اشتراک بگذارم که نقش جدید مدیر توسعه تجارت در Zara FX را برعهده خواهم گرفت. جاده قرار

مسئولیت های او شامل مدیریت پروژه و هماهنگی فروش و بازاریابی است. بازاریابی به عنوان فرآیند کسب و کار شناسایی، پیش بینی و ارضای نیازها و خواسته های مشتری تعریف می شود. این عنصر کلیدی هر عملیات یا کارگزاری در خدمات مالی است. کمپین های بازاریابی با بودجه مناسب برای بقا و طول عمر این شرکت ها در صنعت رقابتی فزاینده حیاتی هستند. در دنیای فارکس، بازاریابان طیف گسترده ای از عملکردها را برای کمک به جذب، محافظت یا حفظ مشتریان انجام می دهند. به ویژه، کارگزاران جدید فارکس نیز تعریف بازاریابی را دارند که فرآیند تجاری شناسایی، پیش‌بینی و برآورده کردن نیازها و خواسته‌های مشتری است. این عنصر کلیدی هر عملیات یا کارگزاری در خدمات مالی است. کمپین های بازاریابی با بودجه مناسب برای بقا و طول عمر این شرکت ها در صنعت رقابتی فزاینده حیاتی هستند. در دنیای فارکس، بازاریابان طیف گسترده ای از عملکردها را برای کمک به جذب، محافظت یا حفظ مشتریان انجام می دهند. به ویژه، کارگزاران فارکس جدیدتر نیز این سیاست را نمی خوانند. قبل از این، او از ژانویه 2023 تا آوریل 2023 به عنوان رئیس مشارکت در Eurotrader خدمت می کرد، جایی که تمرکز او مشابه بود، شامل مدیریت پروژه و فروش.

او افزود: “ZaraFX به نوآوری معروف است و متعهد به ارائه راه حل ها و خدمات عالی است که کاملاً با ارزش های حرفه ای و حرفه ای من مطابقت دارد. چشم انداز “من مشتاق هستم که تجربه و اشتیاق خود را به این شرکت پویا بیاورم تا رشد استراتژیک را به پیش ببرم، ردپای جهانی خود را گسترش دهیم، و یک شرکت تاثیرگذار در کنار متخصصان با استعداد ایجاد کنم.”

نقش های تجاری قبلی

پیش از این، لازاریدو در دوران حرفه ای خود به عنوان رئیس توسعه کسب و کار در VT Markets از ژانویه 2022 تا ژانویه 2023 خدمت می کرد. در این نقش، او پروژه های توسعه کسب و کار و ابتکارات فروش را مدیریت می کند.

از آگوست 2021 تا ژانویه 2022، او همچنین به عنوان مدیر ارشد توسعه کسب و کار در 1Market خدمت کرد و در فعالیت های مشابهی شرکت کرد.

لازاریدو این ماه نقش جدید خود را در Zara FX آغاز می کند، جایی که او بر استراتژی توسعه کسب و کار در یک محیط کاری ترکیبی نظارت خواهد کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا