ورزش

فولاد بهترین خط دفاعی در دو بازی؛ ۱۸۰ دقیقه بدون گل

فولاد بهترین خط دفاعی در دو بازی؛ ۱۸۰ دقیقه بدون گل

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته ۴ بازی از رقابت‌های لیگ ۲۴ انجام شد و امروز نیز با برگزاری ۴ بازی دیگر پیگیری می شود اما آن چه که کاملا مشهود به نظر می رسد این است که تیم‌ها هنوز نتوانسته اند شکل و شمایل واقعی خود را پیدا کنند. 

اما نکته جالب در هفته دوم و ۴ بازی ابتدایی این است که تمام تیم‌هایی که ۱۸۰ دقیقه در لیگ بازی کرده اند، خط دفاعی متزلزلی داشته اند و دروازه شان باز شده است. البته به جز تیم فولاد که در دو بازی ابتدایی خود در لیگ همچنان گلی دریافت نکرده و دروازه‌بان ملی پوش این تیم در ۱۸۰ دقیقه، کلین شیت کرده است.

یحیی گل محمدی سرمربی جدید فولاد که طی سال‌هالی گذشته در پرسپولیس نیز نشان داده خط دفاعی و دروازه‌بان تیمش را با وسواس زیادی انتخاب می کند، در فولاد نیز همین مسیر را رفته است. البته تا به امروز.

وحید حیدریه در چپ، مجتبی نجاریان در راست و موسی کولیبالی و علی نعمتی در نقش مدافعان میانی ترکیب اصلی و تغییر ناپذیر یحیی گل محمدی در دو بازی ابتدایی لیگ جاری بوده اند که موفق شده اند دروازه فولاد را در این دو بازی بسته نگه دارند.

در این میان البته نباید از نقش اتکیر یوسوپوف دروازه‌بان ملی‌پوش و ازبکستانی فولاد گذشت که در هر دو بازی با واکنش‌های خوب خود نشان داد انتخاب درستی برای حضور در فولاد بوده است.

گفتنی است به جز فولاد، دو تیم خیبر و ملوان نیز دروازه خود را بسته نگه داشته اند و باید دید در بازی‌های امروز هم می توانند مثل هفته اول کلین شیت کنند یا نه. آن هم در شرایطی که هر دو تیم کار بسیار سختی مقابل رقیبان خود دارند.

این درحالی است که فولاد میهمان تیم استقلال است و خیبر در خانه باید به مصاف سپاهان برود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا