اقتصاد

جاستین سان، بنیانگذار ترون، افزایش درآمد 4 میلیارد دلاری را با استراتژی میم پیش بینی کرد

جاستین سان، بنیانگذار ترون، افزایش درآمد 4 میلیارد دلاری را با استراتژی میم پیش بینی کرد

جاستین سان، بنیانگذار

ترون معتقد است که درآمد بلاک چین می تواند تا سال آینده به 4 میلیارد دلار برسد. اگر استراتژی میم فعلی آن موفقیت آمیز باشد.

در 21 آگوست پست در X، Sun پیش بینی کرد که کل درآمد TRON ممکن است طی 12 ماه آینده به 3 میلیارد دلار برسد، با 1 میلیارد دلار سوزاندن و 2 میلیارد دلار به عنوان پاداش بین سهامداران و یارانه های تراکنش توزیع شود. او افزود که در صورت موفقیت استراتژی میم، درآمد ممکن است به 4 میلیارد دلار افزایش یابد.

به ویژه، سان گزارش داد که درآمد روزانه این شبکه به بالاترین حد خود یعنی 5.33 میلیون دلار رسیده است و از رقبایی مانند اتریوم و Solana در همان دوره.

تحلیلگران افزایش کارمزد ترون را نسبت داده اند. به راه‌اندازی اخیر SunPump memecoin در شبکه.

جالب است که توسعه‌دهنده شبکه Tron از همتای مبتنی بر Solana، Pump.fun، در فعالیت روزانه و درآمد. طبق گزارش Dune Analytics، SunPump 7351 توکن راه اندازی کرد و در عرض 24 ساعت 585000 دلار درآمد داشت. در مقایسه، Pump.fun شاهد ایجاد 6701 توکن جدید بود که 366000 دلار در همان بازه زمانی تولید کرد.

طرح های USDD

به موازات آن، Sun به اشتراک گذاشته برنامه هایی برای افزایش USDD، یک استیبل کوین غیرمتمرکز در بلاک چین ترون، تا آن را در بازار رقابتی تر کند.

بیانیه سان به دنبال گزارش ها بود. که TRON DAO بی سر و صدا حدود 12000 BTC را بدون تایید DAO از وثیقه استیبل کوین حذف کرده است.

اگرچه Sun به طور مستقیم به این اتهامات اشاره نکرد، اما توضیح داد که USDD مشابه DAI MakerDAO عمل می کند. وی خاطرنشان کرد که وقتی وثیقه از مقدار مشخص شده سیستم – معمولاً بین 120٪ تا 150٪ – بیشتر شود، دارندگان وثیقه می توانند آزادانه و بدون تأیید برداشت کنند. با این حال، اگر وثیقه به زیر یک آستانه معین کاهش یابد – معمولاً زیر 110٪ – باید اضافه شود، در غیر این صورت ممکن است باعث انحلال شود.

سان همچنین اشاره کرد که USDD در حال حاضر دارای نرخ وثیقه بلندمدت بیش از 300٪ است. ، که نشان دهنده کارایی محدود در استفاده از سرمایه است. در نتیجه، TRON DAO Reserve قصد دارد USDD را ارتقا دهد تا بهتر با سایر استیبل کوین های غیرمتمرکز مانند MakerDAO DAI.

طبق آن وب سایت، USDD دارای عرضه کلی حدود 744 میلیون دلار است که توسط 10.9 میلیارد توکن TRX به ارزش بیش از 1.7 میلیارد دلار و 18.3 میلیون دلار USDT پشتیبانی می شود.

در این مقاله ذکر شده است
آخرین گزارش آلفا بازار

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا