ورزش

اسکوچیچ باید بازی را زیبا کند/ کار پرسپولیس در تبریز خیلی سخت است

اسکوچیچ باید بازی را زیبا کند/ کار پرسپولیس در تبریز خیلی سخت است

سیدمحسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره بازی امروز تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: عظمت دو تیم باعث می‌شود به این بازی نگاه ویژه‌ای شود. پرسپولیس و تراکتور تبریز با توجه به سابقه و تاریخ کهنی که در فوتبال باشگاهی کشور دارند طرفداران میلیونی داشته که حساسیت بازی رو در روی آنها در سال‌های اخیر هم خیلی زیاد شده است. اینقدر طرفدار دارند که من تصور می‌کنم یکی از بازی‌های خیلی متفاوت را شاهد خواهیم بود.

مدافع پیشین پرسپولیس ادامه داد: بازی در تبریز کار پرسپولیس را خیلی سخت می‌کند. بازی اول خانگی برای تراکتور همیشه خوب بوده است چون هوادار امان نمی‌دهد پرسپولیس لحظه‌ای آرامش دهد. حالا شما حساب کنید که بحث تعصب به تیم هم برای بازیکنان جدید و قدیمی تراکتور موج خواهد زد. کوچک‌ترین اشتباه آنها جو را می‌تواند تحت تأثیر خود قرار دهد.

حسینی درباره تأثیر هیجان‌های ناشی از جابجایی بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس که حالا پیراهن تراکتور را بر تن دارند تاکید کرد: حساسیت بازی وقتی بالا باشد ناخواسته روی کیفیت فنی تأثیر می‌گذارد ولی من فکر می‌کنم بازی فیزیکی شاهد خواهیم بود.

او از مبهم بودن شرایط فنی پرسپولیس با گارید صحبت کرد و گفت: شناخت از پرسپولیس خیلی زود است چون گاریدو فقط یک بازی فرصت تماشای تیمش در بازی رسمی را داشت. او قطعاً زمان می‌خواهد بخصوص آنکه بدون شک تمرینات سخت بدنسازی پیش فصل داشته اند.

حسینی درباره جو خاص استادیوم یادگار امام تبریز برای میزبانی از این دیدار گفت: انرژی و روحیه تراکتور در بازی امروز قطعاً خیلی بالاتر از پرسپولیس خواهد بود. هوادار یک لحظه هم برای بردن تراکتور دست از تشویق بر نخواهد داشت.

اسکوچیچ باید بازی را زیبا کند/ کار پرسپولیس در تبریز خیلی سخت است

پیشکسوت تراکتور درباره تأثیر حضور پر حاشیه علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه تراکتور تصریح کرد: حساسیت دو تیم همیشه بالا بوده است اما من فکر می‌کنم این دیدار برای علیرضا بیرانوند متفاوت است. او انگیزه خیلی عجیبی را تجربه خواهد کرد. بیرانوند به عنوان دروازه بان اول تیم ملی و نگاهی که در آن بازی به او می‌شود رهبری تیم را عهده دار خواهد بود.

حسینی پیش بینی متفاوت خود را از نتیجه این دیدار مطرح کرد: این دیدار به نفع تیمی خواهد بود که گل نخورد و من فکر می‌کنم تراکتور شرایط بهتری در دفاع داشته باشد.

حسینی درباره تأثیر دراگان اسکوچیچ روی نتیجه بازی و بازیکنان جدید تراکتور برای تحقق رؤیای قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: بازی امروز برای اسکوچیچ خیلی راحت خواهد بود. او جو فوتبال ایران را کاملاً می‌شناسد و به خوبی می‌داند چطور باید پرسپولیس را با انرژی بالای هوادارانش ببرد. تراکتور باید امروز تاکتیکی و زیباتر از پرسپولیس باشد. خریدهای تابستانی تراکتور هم مثل همیشه پر طمطراق است اما تاریخ نشان داده است تیمی کهکشانی داشته باشید اما هماهنگ نباشید هیچ نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت.

اسکوچیچ باید بازی را زیبا کند/ کار پرسپولیس در تبریز خیلی سخت است

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا