اقتصاد

انتظار می رود که Ripple (XRP) و Toncoin (TON) تا سال 2024 به 50 میلیارد دلار ارزش بازار برسند.

انتظار می رود که Ripple (XRP) و Toncoin (TON) تا سال 2024 به 50 میلیارد دلار ارزش بازار برسند.

Bijie.com گزارش داد:

Ripple (XRP) و Toncoin (TON) مسیری را برای رسیدن به ارزش بازار 50 میلیارد دلاری تا سال 2024 ایجاد می کنند زیرا این دو ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش هستند. در واقع، هر دو دارایی به دلایل بسیار متفاوت امسال به عنوان نشانه های کلیدی ظاهر شده اند. بنابراین، آنها ممکن است بازار ارزهای دیجیتال را در ماه های آینده تکان دهند.

در حال حاضر، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 2.19 تریلیون دلار است. این امر توسط بیت‌کوین و اتریوم هدایت می‌شود که امسال با تایید ETF به تنظیم استانداردها ادامه می‌دهند. با این حال، XRP و TON ممکن است یک ارز دیجیتال جدید برای جذب پایگاه سرمایه گذاری رو به رشد به ارمغان بیاورند.

همچنین بخوانید: ریپل: شاخص های صعودی – چرا XRP می تواند به زودی از 0.93 دلار عبور کند!

انتظار می رود که Ripple (XRP) و Toncoin (TON) تا سال 2024 به 50 میلیارد دلار ارزش بازار برسند. 1

ریپل پتانسیل زیادی برای ورود به سال جدید دارد. این شرکت قرار است یک جنگ حقوقی چند ساله با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را حل و فصل کند. علاوه بر این، وضوح نظارتی برای حرکت قیمت دارایی بسیار مهم است.

توافق حاصل شده است، اما XRP هنوز با مشکل مواجه است. این دارایی برای اولین بار از 7 آگوست در مسیر نگهداری 0.60 دلار قرار دارد. علاوه بر این، طبق CoinMarketCap، سکه در 30 روز گذشته نزدیک به 2 درصد رشد کرده است. این نشانه واضحی است که نشان می دهد نمی تواند حرکت قابل توجهی را حفظ کند.

انتظار می رود که Ripple (XRP) و Toncoin (TON) تا سال 2024 به 50 میلیارد دلار ارزش بازار برسند. 2

همچنین بخوانید: ریپل: آیا XRP می‌تواند بالاترین قیمت خود یعنی 3.40 دلار را در سال 2024 پس بگیرد؟

اما این موضوع پتانسیل عظیم آن را انکار نمی کند. توافق SEC یک پیروزی آشکار است. این امر باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران به دارایی می شود. ورود استیبل کوین ریپل نیز ارزش آن را برای معامله گران افزایش می دهد.

شرکت‌های مالی سنتی نیز به این اکوسیستم می‌پیوندند. Wells Fargo اخیراً شروع به استفاده از XRP برای تسویه پرداخت های کارت اعتباری و وام کرده است. این جنبه باید برای Ripple (XRP) کافی باشد تا به Toincoin (TON) به عنوان دو سکه بپیوندد که می تواند در سال جاری به ارزش بازار 50 میلیارد دلار برسد.

افزایش شهاب سنگ تون کوین بازار ارزهای دیجیتال را طوفانی کرده است

منبع: بیت کوینیست
انتظار می رود که Ripple (XRP) و Toncoin (TON) تا سال 2024 به 50 میلیارد دلار ارزش بازار برسند. 3

در حالی که XRP به عنوان یک دارایی با پتانسیل بالا در نظر گرفته می شود، Toncoin از ناکجاآباد بیرون آمد. محبوبیت وب باز امسال افزایش یافته است. Toncoin نیز افزایش یافته است و بیش از 390 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کرده است.

این سکه در حال حاضر با قیمت 6.69 دلار معامله می شود، اما باید تا پایان سال قیمت بسیار بالاتری را هدف قرار دهد. دارایی کامپوزیت تلگرام دارای احساسات مثبت قابل توجهی در بازار است. علاوه بر این، علاقه سرمایه گذاران تنها در حال رشد است. براساس داده‌های CryptoQuant، این سکه اخیراً با ۹۴۶ آدرس فعال روزانه به بالاترین حد خود رسیده است.

منبع: Cryptocurrency Asia
انتظار می رود که Ripple (XRP) و Toncoin (TON) تا سال 2024 به 50 میلیارد دلار ارزش بازار برسند. 4

همچنین بخوانید: انتظار می‌رود تون‌کوین (TON) به 10 دلار برسد، زمان اینجاست

این نوع فعالیت فقط تقاضا را افزایش می دهد. داده‌های CoinGlass نیز نشان می‌دهد که علاقه باز به 247 میلیون دلار است که یک عدد ثابت است. اگرچه ارزش بازار آن هنوز تنها 16 میلیون دلار است، اما با توجه به اکوسیستم TON در حال گسترش، پتانسیل افزایش دارد.

توسعه استراتژیک برای Ripple (XRP) و Toncoin (TON) برای رسیدن به ارزش بازار 50 میلیارد دلاری در سال 2024 کلید خواهد بود. با این حال، قطعا امکان پذیر است. ارزهای دیجیتال باید بتوانند مشارکت سرمایه گذاران را تا این سطوح افزایش دهند. سپتامبر، ماه مهمی خواهد بود، زیرا می تواند زمینه دستیابی به اهداف شما یا از دست دادن کامل آنها را فراهم کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا