اقتصاد

تتر سبد فیات را با استیبل کوین جدید درهم امارات گسترش می دهد

تتر سبد فیات را با استیبل کوین جدید درهم امارات گسترش می دهد

صادرکننده

USDT CryptoSlate%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%D8%AA%D8%AA%D8%B1/”>تتر قصد دارد یک استیبل کوین جدید متصل به درهم امارات متحده عربی (AED) با همکاری گروه فونیکس و گرین آکورن راه اندازی کند..

این دارایی جدید یک نمایش دیجیتالی از درهم امارات خواهد بود که به نسبت 1:1 و توسط ذخایر نگهداری شده در امارات پشتیبانی می شود.

معرفی این درهم وابسته به درهم امارات خواهد بود. هدف استیبل کوین فراهم کردن دسترسی یکپارچه به AED در عین استفاده از شفافیت و کارایی فناوری بلاک چین است. انتظار می‌رود این ابتکار تجارت بین‌المللی و حواله‌ها را تقویت کند، کارمزد تراکنش‌ها را کاهش دهد و مانعی در برابر نوسانات ارز ایجاد کند.

پس از راه‌اندازی، استیبل کوین به مجموعه موجود توکن‌های مبتنی بر فیات تتر، از جمله USDT، EURT می‌پیوندد. ، CNHT، MXNT، XAUT، و aUSDT.

Tether tokensتوکن های Tether در گردش (منبع: Tether)

چرا تتر یک استیبل کوین AED راه اندازی می کند

< پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether، وضعیت امارات متحده عربی به عنوان یک قطب اقتصادی جهانی را به عنوان یک عامل کلیدی در پشت پرتاب ذکر کرد. او بر اهمیت ایجاد یک توکن وابسته به درهم برای تسهیل تراکنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

آردوینو اظهار داشت:

“Stablecoin تترز درهم قرار است به تبدیل به یک ابزار ضروری برای مشاغل و افرادی می شود که به دنبال وسیله ای امن و کارآمد برای انجام تراکنش در درهم امارات متحده عربی هستند، چه برای پرداخت های فرامرزی، تجارت، یا صرفاً تنوع بخشیدن به دارایی های دیجیتالی خود.”

راه اندازی استیبل کوین همزمان با سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی ابوظبی (FSRA) است که یک چارچوب قانونی برای توکن های مرجع فیات (FRT) پیشنهاد می کند.

در 20 اوت، FSRA تشریح شده که FRT ناشران پیشنهاد کردند که دارایی های ذخیره ناشران استیبل کوین باید برابر یا بیشتر از ارزش اسمی تمام FRT های معوق در پایان هر روز کاری باشد.

علاوه بر این، FSRA توصیه می کند که صادرکنندگان چندین FRT ذخیره جداگانه ای داشته باشند. دارایی‌ها برای هر توکن و آنها را به‌طور مستقل مدیریت کنید.

به‌علاوه، تنظیم‌کننده اعلام کرد که FRT نباید به عنوان یک سرمایه‌گذاری یا محصول پس‌انداز تبلیغ شود و در نظر گرفته نشود. با این حال، صادرکننده را از جمع آوری و توزیع درآمد کسب شده از دارایی های ذخیره به دارنده FRT منع نمی کند.

این ابتکار نشان دهنده گسترش سریع بازار رمزنگاری در امارات متحده عربی، که رشد در سال های اخیر.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا