اخبار روزفناوری

Okomotive & Panic از عنوان ماجراجویی جدید خود به نام “Herdling” رونمایی کرد که تجربه بی نظیر گله داری را به گیمرها ارائه می کند.

Okomotive & Panic از عنوان ماجراجویی جدید خود به نام “Herdling” رونمایی کرد که تجربه بی نظیر گله داری را به گیمرها ارائه می کند.

Okomotive، توسعه‌دهنده سری‌های FAR، این مجموعه را معرفی کرده است. نام تجاری عنوان ماجراجویی جدید،  Herdling، ارائه یک محصول جدید به گیمرها ماجراجویی.

Okomotive و Panic قرار است Herdling را در حوزه بازی‌ها معرفی کنند. عنوان حول محور ماجراجویی ساخت یک اکسپدیشن با “گله ای از جانوران دوست داشتنی”، مواجه شدن با چندین رمز و راز و موانع شگفت انگیز در سفر برای رسیدن به یک رمز و راز در قله است. به گفته توسعه دهندگان، ایده اصلی پشت هردلینگ ارائه یک تجربه همه جانبه برای گیمرها است که نه تنها برای کاربران بلکه برای خود سازندگان واقعی نیز قابل ربط باشد. در اینجا نمایندگان Okomotive و Panic خوش بینی خود را نسبت به عنوان آینده ابراز می کنند:

“با هردلینگ می‌خواستیم نوع جدیدی از ماجراجویی را شروع کنیم، نه تنها برای بازیکنان، بلکه برای خودمان. ایجاد گله جانوران و دنیای کوهستانی آنها برای ما یک چالش بلندپروازانه بود و از هر مرحله لذت می‌بردیم. آن سفر.”

نیک ساتنر، مدیر انتشارات Panic، همچنین اظهار داشت: «بازی‌های FAR تا آنجا که به ما مربوط می‌شود، شاهکارهای هیجان‌انگیزی هستند، بنابراین نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که با Okomotive در ماجراجویی جدید آنها کار کنیم. هردلینگ مانند بازگشت به مقیاس و وفاداری چیزی مانند Firewatch برای ما احساس می‌کند، بنابراین بسیار هیجان‌انگیز است که آن را در خط تولید خود داشته باشیم. احساس ترس، تنهایی، و یک نام تجاری خاص از همراهی.”

-نیک ساتنر، مدیر انتشارات Panic.

جدیدترین عنوان Okomotive مطمئناً طرفدارانی را در انتظار دارد، با توجه به اجمالی اولیه که نشان می‌دهد تجربه “گله‌داری” بسیار جذاب‌تر شده است. در اینجا انتظار می رود هردلینگ چگونه برای طرفداران بازی کند:

okomotive panic d8a7d8b2 d8b9d986d988d8a7d986 d985d8a7d8acd8b1d8a7d8acd988db8cdb8c d8acd8afdb8cd8af d8aed988d8af d8a8d987 d986d8a7d985 66c61713b3b26
  •  گله‌ای از گالیکورها را راهنمایی کنید، محافظت کنید و عاشق آنها شوید
  • از مناظر کوهستانی خیره کننده، جنگل های پر از مه، فلات های برفی و دره های فراموش شده عبور کنید
  • هنگامی که طیف وسیعی از چالش ها، تهدیدها و معماهای کوچک
    محیطی
  • را بررسی می کنید، مهارت های گله داری خود را تقویت کنید.

  • هجوم هوای کوهستان را در کنار گله خود در سکانس های ازدحام هیجان انگیز احساس کنید
  • داستانی احساسی و بی کلام از اعتماد، بقا و همراهی در طی گذری بزرگ
    از میان دنیایی سقوط کرده

از نظر انتشار این عنوان، انتظار می‌رود Okomotive x Panic پشت صحنه نمایشگاه Panic Games را که قرار است تا 27 آگوست برگزار شود، به نمایش بگذارد و دموهای قابل بازی دست اول نیز به نمایش گذاشته شود. در PAX West 2024 برگزار شد. Herdling تا سال 2025 روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای راه‌اندازی دریافت نکرده‌ایم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا