اخبار روزفناوری

سه رئیس در دمو کویر زرشکی در Gamescom 2024 آشکار شدند

سه رئیس در دمو کویر زرشکی در Gamescom 2024 آشکار شدند

صحرای زرشکی جدیدترین پروژه ای است که توسط Pearl Abyss، توسعه دهندگان قدیمی MMORPG Black Desert Online توسعه یافته است. امروز در Gamescom 2024، شرکت‌کنندگان باید Crimson Desert را در یک دمو عملی امتحان کنند و سه رئیس را که بازیکنان با آن‌ها روبرو خواهند شد، آشکار می‌کنند.

در ابتدا، Crimson Desert به عنوان پیش درآمدی برای Black Desert Online برنامه ریزی شده بود، اما از آن زمان به بازی خود تبدیل شده است و در عین حال شباهت های موضوعی را با MMORPG محبوب دارد. همچنین در Gamescom 2023 با تاریخ انتشار نامشخص به نمایش گذاشته شد. .

Crimson Desert اولین بار در سال 2019 معرفی شد و از آن زمان در حال توسعه است. اطلاعات بسیار کمی در مورد آن وجود دارد، اما تریلر منتشر شده در سال 2023 بیشتر جنبه اکشن-ماجراجویی بازی را به نمایش می گذارد.

دمو عملی در Gamescom 2024 چهار رئیس جدید را نشان داد که شرکت‌کنندگان می‌توانند منحصراً آن‌ها را تجربه کنند. Pearl Abyss باس فایت ها را در یوتیوب فاش کرد که بازیکنان می توانند در دمو بازی کنند. بازیکنان باید باس فایت های زیر را در Gamescom ببینند:

Crimson Desert دارای گرافیک خیره کننده ای است که با استفاده از موتور اختصاصی Pearl Abyss، BlackSpace Engine توسعه یافته است. این موتور با موتوری که برای Black Desert Online استفاده می‌شود، متفاوت است، که موتور آن نیز به صراحت برای MMORPG ساخته شده است.

در طول سال‌ها، Crimson Desert تریلرهای زیادی دریافت کرده است، از جمله اولین تریلر رسمی خود را که در سال 2019 به نمایش گذاشته شد. خاطرات برنامه نویس، که در سال 2020 منتشر شدند.

محتوای بعدی که مخاطبان دیدند، تریلر بازی در Gamescom Opening Night Live 2023 بود که کمی بیش از سه دقیقه گیم پلی را به نمایش گذاشت. از آن زمان، اخبار نسبتاً کمی در مورد توسعه بازی وجود داشته است، به غیر از چهار باس فایت که شرکت کنندگان و بینندگان در YouTube اکنون با آنها آشنا شده اند.

گفته می شود Crimson Desert برای رایانه شخصی و کنسول منتشر می شود، اما هنوز صفحه استیم یا چیزی مشابه ندارد. وب‌سایت رسمی که به کویر زرشکی اختصاص داده شده است، چیز زیادی ارائه نمی‌کند. ، به غیر از برخی از اسکرین شات های با وفاداری بالا که حداقل نگاهی اجمالی به آنچه مردم از بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز آینده انتظار دارند را نشان می دهد.

d8b3d987 d8b1d8a6db8cd8b3 d8afd8b1 d8afd985d988 daa9d988db8cd8b1 d8b2d8b1d8b4daa9db8c d8afd8b1 gamescom 2024 d8a2d8b4daa9d8a7d8b1 d8b4d8af 66c61689dbdb8

تا اینجای کار، بازی خیره کننده است، با مبارزاتی فوق العاده شدید علیه باس ها. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که آنچه از کویر زرشکی بیرون می آید به همان خوبی باشد که شرکت کنندگان باید در Gamescom 2024 تجربه کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا