اقتصاد

State Street با Taurus شریک می شود تا دارایی های سنتی را به توکن تبدیل کند

State Street با Taurus شریک می شود تا دارایی های سنتی را به توکن تبدیل کند

Bijie.com گزارش داد:

بانک استریت استریت شراکت جدیدی با شرکت ارزهای دیجیتال سوئیسی تاروس اعلام کرد. هدف این مشارکت گسترش خدمات دارایی دیجیتال State Street، از جمله ایجاد توکن های قابل معامله از دارایی های دنیای واقعی است.

از آنجایی که ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای در سیستم مالی از طریق محصولات تنظیم شده مانند معاملات آتی و صندوق های قابل معامله در مبادله (ETF) ادغام می شوند، علاقه سازمانی نیز در حال افزایش است. . موسسات مالی به دنبال راه هایی برای محافظت در برابر تورم و تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند.

بر اساس این شراکت، State Street دارایی‌های رمزنگاری مشتریان را مدیریت می‌کند و به ایجاد دارایی‌های توکن‌شده کمک می‌کند. Tokenization نشان‌دهنده فرآیند جایگزینی عناصر داده حساس با معادل‌های غیر حساس (یعنی توکن‌ها) است که هیچ معنا یا ارزش خارجی یا قابل بهره‌برداری ندارند. اساساً، حقوق مالکیت دارایی به توکن های دیجیتال تبدیل می شود. Tokenization را می توان برای کل واحدی که دارایی است استفاده کرد. به عنوان مثال، یک توکن نشان دهنده مالکیت بخشی از املاک و مستغلات است، یا مالکیت یک دارایی را تقسیم می کند، مانند 200000 توکن، هر توکن نشان دهنده توکن سازی است که نشان دهنده جایگزینی عناصر داده حساس با فرآیندهای معادل غیر حساس آنها (یعنی توکن ها) است. ، نشانه هیچ معنای یا ارزش بیرونی یا قابل بهره برداری ندارد. اساساً، حقوق مالکیت دارایی به توکن های دیجیتال تبدیل می شود. Tokenization می تواند برای کل واحدی که دارایی است استفاده شود. به عنوان مثال، یک توکن نشان دهنده مالکیت یک قطعه از املاک و مستغلات است، یا مالکیت یک دارایی واحد را به مثلاً 200000 توکن تقسیم می کند که هر یک نشان دهنده یک توکن دیجیتال است. خواندن این مقاله شامل استفاده از فناوری بلاک چین برای تبدیل مالکیت دارایی های سنتی به توکن های دیجیتال است.

طرفداران استدلال می‌کنند که این رویکرد شفافیت و امنیت را افزایش می‌دهد و تجارت دارایی‌ها را آسان‌تر می‌کند. به عنوان مثال، بلک راک یک صندوق توکن شده در بلاک چین اتریوم راه اندازی کرده است تا بازده دلاری را به سرمایه گذاران ارائه دهد.

دونا میلرود، مدیر ارشد محصول State Street، گفت که این سرویس جدید برای مشتریان مدیریت دارایی طراحی شده است که برای توکن کردن وجوه خود نیاز به پشتیبانی دارند. او بر اهمیت ادغام مالی سنتی با دارایی های دیجیتال تاکید کرد.

موسسات در حال سرازیر شدن به ارزهای دیجیتال هستند

انتظار می رود این سرویس به زودی راه اندازی شود، اما جزئیات خاصی هنوز ارائه نشده است. علاوه بر این خدمات جدید، استریت استریت همچنین به نیاز به نگهبانی ایمن از دارایی‌های رمزنگاری شده می‌پردازد.

علاقه نهادها به دارایی های دیجیتال افزایش یافته است، به طوری که موسسات مالی بزرگ مانند گلدمن ساکس و مورگان استنلی بیش از 6 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. در حالی که برخی هنوز ممکن است تعجب کنند که بیت کوین چیست، چه کسی آن را ایجاد کرده است، یا بیت کوین چگونه کار می کند، یک چیز مطمئن است: بیت کوین جهان را تغییر داد. هیچ کس نمی تواند نسبت به این دارایی دیجیتال غیرمتمرکز انقلابی و فناوری بلاک چین آن بی تفاوت بماند. در واقع، از زمانی که لازلو هانیچ، ساکن فلوریدا، اولین تراکنش تجاری رسمی BTC را با یک شرکت واقعی با مبادله 10000 بیت کوین برای 2 پیتزا در Papa John’s محلی خود انجام داد، راه زیادی را پیموده ایم. اکنون ممکن است کسی بگوید که در حالی که برخی هنوز ممکن است تعجب کنند که بیت کوین چیست، چه کسی آن را ایجاد کرده است، یا بیت کوین چگونه کار می کند، یک چیز مسلم است: بیت کوین جهان را تغییر داد. هیچ کس نمی تواند نسبت به این دارایی دیجیتال غیرمتمرکز انقلابی و فناوری بلاک چین آن بی تفاوت بماند. در واقع، از زمانی که لازلو هانیچ، ساکن فلوریدا، اولین تراکنش تجاری رسمی BTC را با یک شرکت واقعی با مبادله 10000 بیت کوین برای 2 پیتزا در Papa John’s محلی خود انجام داد، راه زیادی را پیموده ایم. اکنون می توان گفت خواندن این ETF در سه ماهه دوم. این نشان دهنده روند گسترده تر صندوق های تامینی، صندوق های بازنشستگی و مشاوران مالی است که در حال بررسی چنین محصولات سرمایه گذاری هستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا