اقتصاد

Ethereum L2 Corn با سرمایه اولیه 6.7 میلیون دلاری راه اندازی شد و گاز مبتنی بر بیت کوین را ادغام کرد.

Ethereum L2 Corn با سرمایه اولیه 6.7 میلیون دلاری راه اندازی شد و گاز مبتنی بر بیت کوین را ادغام کرد.

Corn، یک شبکه لایه 2 اتریوم که از بیت کوین توکن شده ترکیبی استفاده می کند (BTC) به عنوان گاز و ارائه Super Yield به کاربران خود، پس از تضمین 6.7 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Polychain Capital، راه اندازی شده است. بیانیه 20 با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شد.

این دور اولیه همچنین شامل سرمایه گذاران شرکتی و فردی، از جمله Binance Labs، Framework Ventures، و Polygon یکی از بنیانگذاران Sandeep Nailwal.

ماموریت Corn

Corn قصد دارد یک “Crop Circle” در سراسر شبکه ایجاد کند که کاربران، برنامه‌ها و دارندگان نشانه را در یک اکوسیستم منسجم و سودمند متقابل قرار می‌دهد.

راه‌اندازی این شبکه در پاسخ به چالش‌های پیش‌رو است. توسط سایر شبکه های غیرمتمرکز، که اغلب برای همسو کردن شرکت کنندگان خود در تلاش هستند. این ناهماهنگی می‌تواند منجر به مسائلی مانند نقدینگی ناکافی درازمدت، ابزار محدود توکن، و کمبود توسعه‌دهندگان متعهد شود.

برای مقابله با این چالش‌ها، Corn قصد دارد بازدهی پایدار را برای کاربران تضمین کند، نقدینگی را حفظ کرده و در عین حال افزایش دهد. ابزاری برای دارندگان توکن.

بنیانگذار Corn، Spadaboom، بر هدف پروژه برای توانمندسازی برنامه‌ها و در نتیجه جذب و حفظ توسعه‌دهندگان در پلتفرم تاکید کرد. او توضیح داد:

“با همسو کردن شرکت کنندگان در شبکه از طریق قدرت Super Yield Farming، اطمینان از سودمندی اساسی توکن، و قرار دادن بیت کوین در صندلی راننده، قطعا Corn فقط یک محصول دیگر نیست. راه اندازی زنجیره وانیلی.”

ذرت همچنین از Curve’ الهام گرفته است. s veTokenomics، توکن های CORN را به عنوان انگیزه برای کاربران و توسعه دهندگان ارائه می دهد. کسانی که با این برنامه همکاری می کنند مشوق هایی دریافت می کنند، در حالی که سهامداران CORN، معروف به popCORN، در توزیع این مشوق ها حرفی برای گفتن خواهند داشت.

BTCN

Corn قصد دارد به کاربران این توانایی را بدهد که از “طلای دیجیتال” در درازمدت با استفاده از یک نسخه توکن شده بیت کوین به نام BTCN استفاده کنید.

در این بیانیه آمده است:

“BTCN ترکیبی ماست. بیت کوین توکن شده، با پشتیبانی ۱:۱ توسط BTC بومی، و به یک متولی متمرکز یا راه حل پل ارتباطی محدود نمی شود. در عوض، BTCN حقوق استخراج خود را به چندین متولی مورد اعتماد، قراردادهای هوشمند، و/یا پروتکل‌های پل ارتباطی گسترش می‌دهد.

از طریق Corn، دارندگان بیت‌کوین می‌توانند دارایی‌های خود را به طرق مختلف افزایش دهند و در عین حال کنترل بر روی خود را حفظ کنند. حضانت، باز کردن پتانسیل دارایی دیجیتال بیکار آنها.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا