اقتصاد

گزارش مشاهدات بازار XEX یک بار تقریباً 100٪ افزایش یافت بازار چین ناگهان “لحظه ای تاریخی” را آغاز کرد.

گزارش مشاهدات بازار XEX یک بار تقریباً 100٪ افزایش یافت بازار چین ناگهان “لحظه ای تاریخی” را آغاز کرد.

Bijie.com گزارش داد:

اولین بازی AAA در تاریخ چین، “Black Myth: Wukong” به طور رسمی در روز سه شنبه (20 اوت) با فروش بیش از 4.5 میلیون نسخه در تمام پلتفرم ها و فروش بیش از 1.5 میلیارد یوان عرضه شد. پس از انتشار اخبار صعودی، WUKONG Meme Coin (Black Myth WuKong) یک بار نزدیک به 100% افزایش یافت و سپس از سود خود صرف نظر کرد و در 6.03 دلار آمریکا معامله شد.

طبق آمار پرفروش‌ترین بازی‌های ملی، تا کنون، «Black Myth: Wukong» به همراه پلتفرم‌های WeGame، Epic و PS بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است 4.5 میلیون نسخه و کل فروش بیش از 1.5 میلیارد یوان. در حال حاضر، امتیاز بررسی استیم بازی در 95 درصد باقی مانده است که نقدهای چینی تقریباً 90 درصد از آن را تشکیل می دهند.

?code=NjAyZWQ5NzZmNmE0MGJlYmQ4ODg0NjcwY2Y2MWZkY2NfVGZJd1ZzcEE2c0x3STFUQUlyZUhjRDBCcEtTYjBucnNfVG9rZW46TFZqOGJtVm1Qb1NJQ2J4cWRjZ2xiZGhUZ1JnXzE3MjQyMTc0Mjk6MTcyNDIyMTAyOV9WNA

“Black Myth: Wukong” توسط توسعه دهنده بازی چینی “Game Science” با استفاده از موتور Unreal 5 ساخته شده است. بازی بوداها و هیولاها. باز شدن پیش بارگذاری در روز سه شنبه باعث شد پهنای باند دانلود Steam به 70 ترابیت در ثانیه افزایش یابد و رکورد 50 ترابیت بر ثانیه را که توسط “Cyberpunk 2077” در پایان سال 2020 ثبت شده بود، بشکند.

این بازی با توجه به هزینه بالای توسعه و چرخه توسعه طولانی خود، به عنوان اولین شاهکار AAA چین مورد استقبال بازیکنان چینی قرار می گیرد و آن را “نور بازی های داخلی” می نامند و به عنوان نسخه چینی “خدا” می شناسند. از جنگ» و «دایره الدن»، بازیکنان نقش سان ووکنگ، شخصیتی در رمان‌های اساطیری چینی را بازی می‌کنند و هیولاهایی را که جهان را ویران می‌کنند، شکست خواهند داد.

گزارش شده است که Game Science در ژوئن 2014 تأسیس شد و با Tencent پیوندهای ناگسستنی دارد. تیم موسس این شرکت همگی از Tencent هستند و تیم خلاق اصلی عمدتاً از مشتری و پروژه های بازی موبایل Tencent مانند “Yu Long Zai Tian”، “QQ China” و “National Aircraft War” می آیند. به عنوان مثال، بنیانگذار این شرکت، فنگ جی زمانی یکی از اعضای اصلی پروژه «خدای جنگ» Tencent بود.

Tencent یکی از حامیان مالی Game Science است پس از انتشار ویدیوی نمایشی “Black Myth: Wukong”، Tencent بلافاصله گروهی را برای انجام تحقیقات تشکیل داد و سپس 5٪ از سهام علوم بازی را به دست آورد. افزایش سرمایه تخمین زده می شود که سرمایه گذاری Tencent در شرکت علوم بازی احتمالاً بیش از 200 میلیون یوان باشد.

این سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاری‌های قبلی متفاوت است. علاوه بر دریافت سرمایه‌گذاری استراتژیک از Tencent، Game Science یک سرمایه‌گذاری 60 میلیون یوانی از Hero Interactive Entertainment (که اکنون به عنوان Hero Games شناخته می‌شود) در می 2017 دریافت کرد که ارزش شرکت را به 300 میلیون یوان رساند.

معمولاً کاربران چینی از “افسانه سیاه: ووکونگ” راضی هستند. از تماشای آن به صورت آنلاین در شب های آخر هفته؟ تنها تعلیق این است که آیا می تواند رکورد 3 میلیونی PlayerUnknown’s Battlegrounds را بشکند یا خیر.

اما در عین حال، جامعه بازی در مورد “Black Myth: Wukong” نیز شک دارد و می گوید: “نبرد در Black Myth جالب نیست. این فقط یک چوب از ابتدا تا انتها است. من نمی دانم که آیا وجود خواهد داشت یا خیر. هر گونه تغییری در آینده؟ “، “تجربه عمدتاً به مهارت های هیولا بستگی دارد که از طریق اکتشاف به دست می آیند”، “Sekiro نیز از ابتدا تا انتها یک شمشیر است. صادقانه بگویم، من احساس آزمایش سلاح های جدید را مانند روح های دیگر ترجیح می دهم. اما یک سلاح اگر خوب ساخته شود بد نیست.

با محبوبیت بالای “Black Myth: Wukong”، ارز میم WUKONG نیز بر همین اساس افزایش یافت، یک بار به بالاترین سطح 10.67 دلار رسید، نزدیک به 100٪ افزایش یافت، اما سپس به 6.03 دلار بازگشت.

?code=MzM5Zjk0ZGZjYzk0NTRmNDAyY2I3OGU1OTFhODg3NzNfMTNBUDg1Q0tZVm5TYjFkZ3djSXcwdFVOcTVBZ29xRDZfVG9rZW46TG45bGJxQ2xvb3dYbEh4UnBYZmxVSmZuZ09iXzE3MjQyMTc0Mjk6MTcyNDIyMTAyOV9WNA

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا