اقتصاد

گروه مورچه ها نیز اینجاست تا با سکه ها بازی کند؟

گروه مورچه ها نیز اینجاست تا با سکه ها بازی کند؟

Bijie.com گزارش داد:

در حالی که هنوز دیوانه نوسانات قیمت بیت کوین هستید، گروه مورچه قبلاً بی سر و صدا راه را در دنیای ارزهای دیجیتال هموار کرده است. درست است، این مورچه است که Taobao را اداره می کند! در 13 آگوست 2024، بازوی بین‌المللی Ant Group “Ant International” و DBS Bank سنگاپور (DBS Bank()) همکاری مرموز و نه چندان مرموز “پروژه آزمایشی DBS DBS Treasury Tokens” را اعلام کردند. جالب به نظر می رسد، اما چه نوع “راز” در پشت آن پنهان شده است؟ بیایید از این سکه رونمایی کنیم!

?code=YjdhNGI2YWI0NWViODQ0OGYyMDk3MDg0YjA5MTgxODBfa3czT21TQXkzeGhMdUpLcG15Q3NyUW5aYTBQUkRlZGtfVG9rZW46TWJzWGJ5cGNib3NKY0N4cU44OXVHaE14czNmXzE3MjQyMTc3Njk6MTcyNDIyMTM2OV9WNA

DBS Bank + Ant International = CP جدید در دایره ارز؟

به بیان ساده، تمرکز این همکاری استفاده از فناوری بلاک چین برای بهینه سازی مدیریت مالی و نقدینگی Ant International در سراسر جهان است. به نظر بسیار “بالا” می رسد، اما به عبارت دیگر، آنها می خواهند پول در خانواده خود سریع تر، پایدارتر و ایمن تر جریان یابد. در گذشته، در پرداخت‌های بین‌المللی و تسویه حساب‌های مالی، اغلب اظهار تاسف می‌کردیم که “یک پنی باید چندین بار خرج شود، اما بانک مورچه بین‌المللی و DBS می‌خواهند این بار قوانین این بازی را تغییر دهند.”

فناوری بلاک چین، به ویژه “بلاک چین مجاز” که این بار استفاده می شود، مانند بزرگراهی است که به طور خاص برای خانواده شما ساخته شده است. نیازی به رقابت با خودروهای دیگر یا نگرانی در مورد ترافیک نیست. تسویه حساب درون گروهی که ممکن است چندین روز طول بکشد، اکنون می تواند به راحتی در چند ثانیه از طریق این سیستم “DBS Treasury Token” تکمیل شود! درست است، چند ثانیه! این مانند ارتقاء مستقیم از “گاو پیر در حال کشیدن ماشین شکسته” به “هواپیما مافوق صوت” است.

چگونه پول را سریعتر در بیاوریم؟

شما ممکن است بپرسید، “خوب، پس چگونه این پرواز می کند، بیایید از “پول در گروه مورچه” به عنوان یک قیاس استفاده کنیم.

سکونتگاه سنتی: Ant International می‌خواهد مبلغی را از یکی از شعبه‌های خود به شعبه دیگر منتقل کند. ابتدا همه طرفین به بانک رفتند و سپس بانک به سازمان تسویه وجوه رفت و پس از چند روز رفت و آمد، بالاخره وجوه سر جای خود قرار گرفت. درست مانند زمانی که پول را از یک کیف پول بیت کوین به کیف پول دیگری منتقل می کنید، باید تأیید، تأیید و دوباره تأیید کنید … آیا خسته شده اید؟

تسویه حساب بلاک چین: اکنون بانک DBS و Ant International از “DBS Treasury Token” استفاده می کنند. این توکن‌ها را می‌توان به‌عنوان «اسکناس‌های دیجیتال» در نظر گرفت که در داخل گروه در گردش هستند. اگر شرکتی بخواهد پرداختی انجام دهد، فقط باید یک تراکنش را در زنجیره شروع کند و سیستم به طور خودکار قرارداد هوشمند را اجرا می کند پس از چند ثانیه، شرکت دریافت کننده “اسکناس دیجیتال” را دریافت می کند. این فرآیند مانند انتقال بیت کوین در بلاک چین است، ساده و سریع، و لازم نیست نگران این باشید که کسی در این وسط «پول وعده غذایی شما را بگیرد».

چگونه با این توکن ها بازی کنیم؟ ——اعمال بازپرداخت فوری مالیات و پرداخت فرامرزی برای شرکت های کوچک و متوسط

بیایید نگاهی به کاربردهای این «توکن های خزانه DBS» در سناریوهای خاص بیندازیم، به ویژه آنهایی که باعث لبخند سرمایه گذاران بیت کوین می شوند.

خدمات بازپرداخت فوری مالیات: همه ما می دانیم که بازپرداخت مالیات معمولا یک “اجنه کوچک ناامید کننده” است. هنگامی که خریدی انجام می دهید، تاجر مالیات را کسر می کند، سپس باید تعداد زیادی فرم را پر کنید و هفته ها منتظر بمانید تا پول خود را پس بگیرید. در حال حاضر، با فناوری بلاک چین و توکن‌های دیجیتال، Ant International بازپرداخت مالیات را به یک موضوع «حرکت صحبت» تبدیل کرده است. هنگام خرید، سیستم به طور خودکار یک برنامه بازپرداخت مالیاتی پس از تأیید قرارداد هوشمند، بازپرداخت مالیات (در قالب توکن های دیجیتال) در عرض چند ثانیه برای شما ارسال می شود. آیا بسیار شبیه به “انتقال دوم” بیت کوین است؟ بهبود کارایی پشت این نه تنها نگرانی مصرف کنندگان را نجات می دهد، بلکه باعث صرفه جویی در تلاش تجار و مقامات مالیاتی نیز می شود.

پرداخت های فرامرزی برای شرکت های کوچک و متوسط: بیایید در مورد آن دسته از صاحبان مشاغل کوچک صحبت کنیم که بیشتر از همه از آن می ترسند کارمزدهای بالا و انتظار طولانی برای پرداخت های فرامرزی. سیستم پرداخت سنتی برون مرزی مانند یک کالسکه اسبی قرون وسطایی است، با ترافیک توقف و رفت و آمد و هزینه های حمل و نقل بسیار بالا. همکاری بین Ant International و DBS Bank مانند جایگزینی این کالسکه با موتور موشک است – هزینه کاهش یافته و سرعت افزایش می یابد! از طریق بلاک چین، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌توانند از توکن‌های دیجیتال برای انجام پرداخت‌های چند ارزی و تکمیل تراکنش‌ها در عرض چند ثانیه استفاده کنند، بدون اینکه نگران رویه‌های دست و پاگیر بانک‌ها باشند. این بهبود کارایی، برای علاقه مندان به بیت کوین، مانند انتقال مستقیم «شبکه لایتنینگ» به سمت پرداخت های شرکتی است.

چه مدت طول می کشد تا این قطار از خلبان تا راه اندازی رسمی منتظر بمانیم؟

با این همه گفتن، باید بپرسیم: “چه زمانی می توانیم این خدمات را به طور رسمی تجربه کنیم؟” طبق روال معمول، این پروژه آزمایشی Ant International و DBS Bank بین 1.5 تا 3 سال زمان می برد.

مرحله اول: مرحله آزمایشی (3-12 ماه) – آنها ابتدا در مقیاس کوچک آزمایش خواهند کرد تا ببینند آیا این “بزرگراه” به اندازه کافی پایدار است یا خیر. هر گونه “اشکال” باید در این مرحله اصلاح شود.

مرحله 2: گسترش و بهینه سازی (6 تا 18 ماه) – هنگامی که آزمایشی موفقیت آمیز باشد، آنها را گسترش خواهند داد تا بازارها و کاربران بیشتری را شامل شوند. در این زمان، بهینه سازی فنی و بررسی انطباق اولویت های اصلی هستند. از این گذشته، برای اینکه این «موشک» پایدارتر پرواز کند، باید «قوانین راهنمایی و رانندگی» هر کشور را در نظر گرفت.

مرحله سوم: راه‌اندازی رسمی (6 تا 12 ماه) – آخرین مرحله تبلیغ کامل است. گام به گام این سیستم را به بازار جهانی معرفی می کنیم تا هر بنگاه اقتصادی و مصرف کننده ای بتواند راحتی حاصل از این نوآوری را تجربه کند.

اسباب بازی های جدید برای دنیای رمزنگاری

برای سرمایه گذاران بیت کوین، حرکت Ant Group کمی چشم نواز است. از این گذشته، چه کسی نمی‌خواهد دارایی‌های خود را سریع‌تر، پایدارتر و ایمن‌تر کند؟ برای Ant Group و DBS Bank، این همکاری بدون شک پلی بین امور مالی سنتی و ارز دیجیتال ایجاد می کند و به ما امکان می دهد در آینده امکانات بیشتری برای پرداخت و مدیریت مالی داشته باشیم.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا