اقتصاد

استریت استریت با Taurus برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شریک است

استریت استریت با Taurus برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شریک است

Bijie.com گزارش داد:

State Street به تازگی با Taurus قراردادی برای ارائه خدمات رمزنگاری به مشتریان منعقد کرده است. دونا میلرود، مدیر تولید استریت استریت به ما گفت که همکاری با Taurus برای استحکام موقعیت State Street در صنعت است.

ما از شراکت با Taurus هیجان‌زده هستیم زیرا به پیشرفت قابلیت‌های دارایی دیجیتال خود ادامه می‌دهیم و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهیم که مشتریان ما به دنبال آن هستند.

حالا، بیایید در مورد ثور صحبت کنیم. این افراد در زیرساخت هایی تخصص دارند که به موسسات مالی بزرگ خدمت می کنند و فناوری لازم برای پشتیبانی از آن را دارند.

نکته جالب در مورد این مشارکت این است که چگونه استریت استریت قصد دارد از فناوری Taurus برای ارتقای دارایی های دیجیتال خود استفاده کند.

ما در مورد یکپارچه سازی کامل صحبت می کنیم – میزبانی، توکن سازی، و حتی مدیریت گره. این در مورد خودکار کردن کل فرآیند دارایی دیجیتال، از انتشار اوراق بهادار دیجیتال تا مدیریت وسایل نقلیه صندوق است.

البته، همه چیز باید استانداردهای سختگیرانه سازمانی مورد نیاز این شرکت های بزرگ را داشته باشد.

زمان بندی نمی توانست بهتر باشد. از زمان تصمیم تکان دهنده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ماه ژانویه مبنی بر تایید ETF بیت کوین برای معامله، علاقه سازمانی به این ارز دیجیتال اکنون به اوج خود رسیده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا