ورزش

داستان جالب زندگی میلاد و مهرداد محمدی/ از پیچاندن موتور رستوران و آزار ‌و اذیت همسایه‌ها تا عشق به مجتبی محرمی و لیدری جایگاه ۲۶

داستان جالب زندگی میلاد و مهرداد محمدی/ از پیچاندن موتور رستوران و آزار ‌و اذیت همسایه‌ها تا عشق به مجتبی محرمی و لیدری جایگاه ۲۶

میلاد محمدی به یکباره به پرسپولیس پیوست و همه را انگشت به دهان گذاشت. حالا دوقلوهای فوتبال ایران در دو غول فوتبال ایران بازی می‌کنند. جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس کاری کرد تا سرخ‌پوشان به‌طور جدی برای جذب مدافع چپ اقدام کنند و تلاش زیادی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود داشته باشند، اما پس از ناکامی در جذب مهره‌هایی مثل یحیی عطیه‌الله، سرخ‌پوشان سراغ یک گزینه ملی رفتند و به توافق با میلاد محمدی رسیدند.

میلاد محمدی که مهره فیکس تیم ملی به شمار می‌رود، در دو هفته ابتدایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ سوپر لیگ ترکیه جایگاه ثابتی در ترکیب آدانا دمیراسپور داشت و در دو مسابقه مقابل فنرباغچه و ریزه‌اسپور به‌طور کامل در زمین بود، اما حالا به پایان کارش در این تیم رسید و راهی پرسپولیس شد.

میلاد محمدی طی هشت سال و نیم گذشته به‌عنوان لژیونر فعالیت کرده و برای اخمت گروزنی روسیه، خنت بلژیک، آ. ا. ک آتن و آدانا دمیراسپور ترکیه به میدان رفت که حالا به تیم محبوبش رسیده و رسما به پرسپولیس پیوست.

میلاد و مهرداد جزو بامزه ترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آیند و زندگی پر فراز و نشیبی هم داشتند. به بهانه پیوستن میلاد به پرسپولیس می خواهیم اتفاقات جالب زندگی این بازیکن را مرور کنیم.

میلاد: مهرداد من را به سمت فوتبال برد و درسم را خراب کرد

این دو برادر دو قلو که بچه محله فلاح در تهران هستند، فوتبالشان را از زمین های خاکی اطراف خانه خود شروع کردند. میلاد و مهرداد دو برادر بزرگتر هم دارند که البته فوتبالیست نبودند. این دو برادر عاشق فوتبال بودند ولی میلاد یکبار مدعی شده بود که مهرداد او را به سمت فوتبالیست شدن برد و با اینکه او درسش خیلی بهتر از مهرداد بود، ولی ستاره فعلی استقلال درسش را خراب کرد و باعث شد ادامه تحصیل ندهد. میلاد همچنین گفته بود می توانست درسش را ادامه دهد ولی فوتبال حرفه ای اجازه نداد این اتفاق بیفتد.  

مادر برادران محمدی: شیطنت مهرداد خیلی بیشتر از میلاد بود 

برادران محمدی در کودکی و نوجوانی شیطنت زیادی داشتند و بارها باعث اذیت همسایه ها شدند. مادر این دو برادر دو قلو چند سال قبل مدعی شده بود که مهرداد به مراتب شیطنت بیشتری نسبت به میلاد داشت و به نوعی کسی از دست او آرامش نداشت. شیطنت میلاد ‌و مهرداد حتی همین حالا هم در گفتار و رفتارشان مشخص است و بامزگی خاصی در این دو برادر دو قلو وجود دارد. با این حال مهرداد و میلاد هر دو درحال حاضر متاهل هستند و طبیعتا با بالا رفتن سنشان شیطنت سابق را ندارند.  

داستان جالب زندگی میلاد و مهرداد محمدی/ از پیچاندن موتور رستوران و آزار ‌و اذیت همسایه‌ها تا عشق به مجتبی محرمی و لیدری جایگاه ۲۶

از درست کردن دیزی تا پیجاندن موتور رستوران!  

چند سال قبل و در همان محله فلاح تهران برادران بزرگتر مهرداد و میلاد رستوران کوچکی داشتند و این دو هم در زمانی که تمرین نداشتند، در رستوران کار می کردند. آن ها دیزی بار می گذاشتند و کباب ها را به سیخ می کشیدند تا در کنار فوتبال کار هم بکنند. بردار بزرگتر دو قلوهای فوتبال ایران گفته بود بارها این دو موتور پیک رستوران را می پیچاندند تا با موتور به تمرین بروند و فوتبال بازی کنند.  

میلاد ۵ دقیقه بزرگتر است!  

میلاد ۵ دقیقه زودتر از مهرداد به دنیا آمده و دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند. مهرداد و میلاد محمدی دوقلوهای خبرساز سال های اخیر فوتبال ایران بوده اند که از تیم راه آهن با هم همبازی بودند ولی بعد از آن مسیر آن ها جدا شد و حالا هم این دو در دورترین نقطه نسبت به هم قرار دارند. میلاد پرسپولیسی شده ‌و مهرداد هم دومین فصل حضورش را در استقلال می گذراند.  

میلاد : عاشق مجتبی محرمی هستم 

میلاد محمدی الگوی فوتبالی خود را در ایران مجتبی محرمی می‌داند. او بارها این موضوع را در مصاحبه هایش گفته و اعلام کرده بود عاشق بازی های اسطوره پرسپولیس است. هر چند او بازی های محرمی را ندیده است اما می گوید فیلم بازی های او را زیاد تماشا کرده است. او در بین بازیکنان خارجی هم  طرفدار جوردی آلبا مدافع چپ سابق بارسلونا است بوده و یکی از طرفداران تیم بارسلونا به حساب می آید!

لیدری پرسپولیس در جایگاه ۲۶!  

سالها قبل بود که میلاد و مهرداد محمدی در برنامه ۹۰ اعتراف کردند که طرفدار دوآتشه پرسپولیس هستند. این اعتراف علنی (بخصوص آنجا که مهرداد گفت لیدر باشگاه قرمز پایتخت بودند) موجب شد همه از انتقال مهرداد به استقلال شگفت زده شوند. حالا برادر دوقلوی مهرداد یعنی مهرداد تصمیم گرفته به تیمی منتقل شود که عشق دوران بچگی اش بود. در حقیقت او نمی خواست مانند برادرش پا روی دلش بگذارد. حالا میلاد، قرارداد با پرسپولیس را امضا کرده و بازیکن پرسپولیس است و به زودی با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت.  

بیشتر بخوانید: میلاد محمدی رسماً به پرسپولیس پیوست +عکس

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا