ورزش

ادعای استقلالی‌ها؛ پرسپولیس، سقف را رد کرد

ادعای استقلالی‌ها؛ پرسپولیس، سقف را رد کرد

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس در ادامه خریدهای نقل و انتقالاتی خود پس از خرید میلاد محمدی به دنبال جذب علی قلی زاده بازیکن تیم لخ پوزنان لهستان است که گفته می شود با پرسپولیسی ها به توافق رسیده است و احتمالا این بازیکن را نیز در این فصل در جمع سرخپوشان خواهیم دید.

اما نکته مورد توجه درباره جذب قلی زاده و میلاد محمدی مبلغی است که باشگاه پرسپولیس برای آنها در نظر گرفته و هزینه کرده است. با توجه به اینکه باشگاه استقلال در مقطعی، به دنبال جذب علی قلی زاده بود، باشگاه لخ پوزنان، مبلغ رضایت نامه این بازیکن را ۲ میلیون دلار اعلام کرد که درخواست چنین مبلغی، باعث پشیمانی مدیران استقلال از جذب این بازیکن شد.

میلاد محمدی نیز بازیکنی بود که گفته می شد باشگاه پرسپولیس برای رضایت نامه این بازیکن ۸۵۰ هزار دلار به باشگاه آدانا اسپور ترکیه پیشنهاد داده است اما این باشگاه ترکیه ای با این مبلغ مخالفت کرد و اعلام کرد در ازای مبلغ یک میلیون دلار رضایت نامه این بازیکن را صادر خواهد کرد.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد میلاد محمدی را جذب کرده و در حال توافق با علی قلی زاده است، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس راضی به پرداخت مبلغ یک میلیون دلار برای رضایت نامه میلاد محمدی شده است و همچنین برای پرداخت مبلغ دو میلیون دلار با باشگاه لخ پزنان به توافق رسیده است که اگر این مبالغ درست باشد جمع پرداختی های باشگاه پرسپولیس برای جذب میلاد محمدی و علی قلی زاده، ۳ میلیون دلار معادل ۱۸۰ میلیارد تومان خواهد بود که اگر در نظر بگیریم، هرکدام از این بازیکنان ملی پوش، ۳۰ میلیارد تومان برای قرارداد خود دریافت کرده باشند که این مبلغ برای ملی پوشان لیگ، کف پرداختی تیم ها است، جمع هزینه های باشگاه پرسپولیس برای میلاد محمدی و علی قلی زاده معادل ۲۴۰ میلیارد تومان خواهد بود که این مبلغ در نوع خود جالب توجه است.

با تمام این اتفاقات، هواداران تیم استقلال مدعی هستند باشگاه پرسپولیس با جذب این دو بازیکن، سقف قرارداد را رد کرده است و نهادهای نظارتی باید به این موضوع ورود کنند. تیم استقلال در روزهای اخیر در فضای مجازی مورد حمله هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود که این تیم سقف قرارداد را رد کرده و این تخلف محسوب می شود.

به نظر می رسد جذب میلاد محمدی و علی قلی زاده، بهانه ای شده تا هواداران استقلال در فضای مجازی با هواداران رقیبشان مقابله به مثل کنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا