ورزش

ضرر بزرگ رونالدو در صورت جدایی از جورجینا؛ پرداخت مادام‌العمر مبلغی ثابت و سنگین!

ضرر بزرگ رونالدو در صورت جدایی از جورجینا؛ پرداخت مادام‌العمر مبلغی ثابت و سنگین!

هیچ نشانه‌ای از جدایی کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگس به چشم نمی‌خورد و این زوج در نهایت خوشبختی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. با اینکه این دو نفر رسما با هم ازدواج نکرده‌اند، رونالدو به تازگی اشاره کرده که آنها در واقع زن و شوهر هستند. او هنگام تبلیغ یک برند ورزشی گفت: «وقتی باشگاه نباشم دوست دارم در خانه با همسرم تمرین کنم. من به او انگیزه می‌دهم و او هم به من انگیزه می‌دهد.»

رونالدو ۶۰۰ میلیون دلار ثروت خالص دارد، و قرارداد پرسودش با النصر عربستان سعودی سالانه ۲۲۴ میلیون دلار به ثروتش می‌افزاید، علاوه بر قراردادهای اسپانسرشیپ و تبلیغاتی.

به گزارش مجله پرتغالی TV GUIA، رونالدو با جورجینا که مادر دو فرزند از پنج فرزندش است، توافق‌نامه‌ای امضا کرده که بر اساس آن در صورت جدایی باید هر ماه ۱۱۰۰۰۰ دلار به او بدهد. بنا بر گزارش‌ها، این شرایط پس از تولد دخترشان آلانا مارتینا در نوامبر ۲۰۱۷ نوشته شد. همچنین ادعا شده که جورجینا مالکیت عمارت رونالدو در مادرید را هم در اختیار خواهد گرفت؛ این ملک در زمانی که رونالدو برای رئال بازی می‌کرد در سال ۲۰۱۰ خریداری شد.

بیشتر بخوانید: تصاویر خانه‌های کریستیانو رونالدو/ از اتاق اشتراکی در مادیرا تا جذاب‌ترین عمارت‌ها در مادرید، تورین و منچستر

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا