ورزش

برد قاطع یوونتوس در اولین بازی فصل/ بازیکنانم دست به کارهای بزرگی خواهند زد!

برد قاطع یوونتوس در اولین بازی فصل/ بازیکنانم دست به کارهای بزرگی خواهند زد!

یوونتوس در نخستین بازی فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد کومو با هدایت سسک فابرگاس را با نتیجه قاطع ۳-۰ شکست دهد. اولین گل را ساموئل امبانگولا به ثمر رساند و دو گل دیگر توسط تیموتی وه‌آ و آندریا کامبیاسو به ثمر رسیدند.

تیاگو موتا که از عملکرد بازیکنانش در بازی نخست بسیار راضی و خشنود است بعد از بازی در مورد قرار دادن امبانگولا در ترکیب اصلی گفت: «احساس خوبی نسبت به امبانگولا داشتم، از همه انتظار چیزهای زیادی دارم و نه فقط از او. اما حس کردم بهتر است او در ترکیب اصلی بازی کند. او را امروز بازی دادم چون به خاطر تمام کارهایی که در تمرینات انجام داده است، مستحق آن بود. من برای او خوشحالم و در کل به عنوان یک تیم، بسیار خوب بازی کردیم. کومو یک فصل فوق‌العاده در سری B داشت و با اشتیاق زیادی به میدان آمد و توانستیم از پس آنها بربیاییم.»

موتا در مورد بازیکنان دیگرش عنوان کرد: «تواضع برای یک مهاجم همیشه لازم است. دوشان تواضع زیادی نشان داد که به عقب برگشت و به هافبک‌ها کمک کرد، مدافعان هم به خوبی با هم ارتباط برقرار کردند. دوشان بازی خوبی داشت، هم با توپ و هم بدون توپ. او بازیکن مهمی برای ما است. کِنان ییلدیز نیز نشان داد که می‌تواند در ترکیب تیم خوب بازی کند و می‌توانیم به او در بازی‌های بزرگ اعتماد کنیم. وه‌آ در وضعیت خوبی نبود، در داخل محوطه جریمه تقریبا راه می‌رفت. که البته در همان زمان گل دوم را هم برایمان زد. ما فردا وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد و امیدواریم که چیز جدی‌ای نباشد.»

سرمربی یوونتوس در نهایت در مورد عملکرد کلی تیم افزود: «این بازیکنان را دیدید که توانایی انجام کارهای بزرگی دارند. ما قرار نیست به این چیزها فکر کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. هفته بعد به مصاف ورونا می‌رویم. آنها تیم پیچیده‌ای هستند و این را در اولین بازی ثابت کردند.»

بیشتر بخوانید: موضع یوونتوس تغییر نکرده؛ این ستاره را نمی‌خواهیم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا