اقتصاد

شایعات به طور ناگهانی در وال استریت پخش می شود که نرخ گردش 74 درصدی بیت کوین به ندرت تغییر نکرده است؟

شایعات به طور ناگهانی در وال استریت پخش می شود که نرخ گردش 74 درصدی بیت کوین به ندرت تغییر نکرده است؟

شایعات به طور ناگهانی در وال استریت پخش می شود که نرخ گردش 74 درصدی بیت کوین به ندرت تغییر نکرده است؟

Bijie.com گزارش داد:

در روز سه‌شنبه (20 اوت)، بیت‌کوین افزایش یافت و 60000 دلار آمریکا را به دست آورد، اگرچه دارایی‌های صندوق تامینی اندکی کاهش یافت، اما 74 درصد از نرخ گردش بیت کوین به مدت نیم سال تغییر نکرده است. شایعاتی در وال استریت شنیده می شود مبنی بر اینکه کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، که رهبری انتخابات ریاست جمهوری نوامبر را بر عهده دارد، ممکن است پس از پیروزی در انتخابات، رئیس SEC، گری گنسلر، که مدت ها با ارزهای دیجیتال مخالف بود، به عنوان وزیر خزانه داری منصوب کند.

图片 /p>

سیگنال شکستن از وال استریت: اگر هریس در انتخابات نوامبر پیروز شود، جنسلر وزیر خزانه داری خواهد شد

Bitcoin.com گزارش داد که به نظر می رسد شایعات “بازنشانی ارز دیجیتال” هریس، حداقل بر اساس پلت فرم رسمی کنوانسیون ملی دموکرات (DNC) از بین رفته است. در این سند هیچ اشاره ای به فناوری بلاک چین، بیت کوین، اتریوم، دارایی های رمزنگاری شده یا هر چیزی که به فضای ارز دیجیتال مربوط می شود، نشده است. این تنها به طور خلاصه به فناوری و نوآوری‌های آن پرداخته و عمدتاً بر روی صندوق نوآوری مسکن حزب و تغییرات آب و هوایی تمرکز دارد.

图片

این پلتفرم هوش مصنوعی (AI) را لمس می‌کند و پتانسیل فوق‌العاده آن را تأیید می‌کند، اما بر خطرات آن تأکید می‌کند و اشاره می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند به “خطراتی” منجر شود. همچنین هشدار داد که هوش مصنوعی برای شبیه سازی صداها، ارتکاب کلاهبرداری، نهادینه کردن تعصب و تضعیف دموکراسی استفاده می شود. علاوه بر این، یک گزارش مشکوک نشان می دهد که اگر هریس رئیس جمهور ایالات متحده شود، ممکن است جنسلر را به عنوان وزیر خزانه داری منصوب کند.

Gensler و SEC فعلی در صنعت کریپتو محبوبیتی ندارند زیرا تنظیم کننده اوراق بهادار سابقه اجرای سنگین را دارد. بین SEC جنسلر و دولت بایدن، فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و وزارت خزانه داری، بسیاری از کهنه سربازان رمزنگاری شک دارند که هریس موضع حزب دموکرات در مورد ارزهای دیجیتال را تغییر دهد.

بر اساس افشای واشنگتن ریپورتر و چندین رسانه خارجی در روز دوشنبه، اگر کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده و نامزد احتمالی دموکرات ریاست‌جمهوری در انتخابات ریاست‌جمهوری در نوامبر سال جاری برنده شود، تأثیر بلندمدت بر ارزهای دیجیتال خواهد بود. جنسلر بدبین احتمالاً به عنوان جایگزین یلن به عنوان وزیر خزانه داری ایالات متحده معرفی می شود.

图片

رسانه‌های خارجی به نقل از منابع ناشناس گفتند: “چند کارمند ارشد سنا به واشنگتن ریپورتر گفتند که اگر هریس در نوامبر پیروز شود، او قصد دارد جنسلر را به عنوان وزیر خزانه‌داری معرفی کند.”

همچنین در مورد منبع “شایعات” جنسلر که از واشنگتن ریپورتر آمده است، تردید وجود دارد. گزارشگر دیوید موریس اظهار داشت: «پس از بررسی‌ها مشخص شد که واشنگتن ریپورتر یک سازمان خبری واقعی نیست و توسط عوامل جمهوری‌خواه اداره می‌شود وی افزود: تهمت سیاسی.

> />

علی‌رغم تردیدها، شایعات جنسلر همچنان در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شد و طوفانی از نظرات و واکنش‌ها را برانگیخت.

صندوق های تامینی به ندرت حرکت می کنند آیا فصل تقلید در راه است؟

بیت‌کوین به تجارت خود ادامه می‌دهد زیرا خریداران توانستند در این هفته حمایت خود را در قیمت 55724 دلار حفظ کنند. مدیران صندوق های بزرگ از دوره ادغام برای افزودن ETF های بیت کوین نقطه ای به پرتفوی خود استفاده کردند. بر اساس تجزیه و تحلیل CoinShares Research از ماه مارس، گلدمن ساکس ۴۱۹ میلیون دلار، Capula Management ۴۷۰ میلیون دلار و Avenir Tech ۳۸۸ میلیون دلار ETF بیت کوین خریده است.

گزارشی که توسط Coinbase، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده منتشر شده است، نشان می دهد که سرمایه گذاران نهادی که به عنوان مشاور سرمایه گذاری شناخته می شوند، دارایی های ETF بیت کوین خود را در سه ماهه دوم سال 2024 3 درصد افزایش دادند. در همین دوره، دارایی های صندوق تامینی اندکی کاهش یافت. کوین بیس معتقد است که تابستان ایالات متحده (ژوئن تا آگوست) می تواند “جریان های ورودی قابل توجه” را به تاخیر بیاندازد و قیمت ها را نوسان نگه دارد.

图片

متیو هایلند، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در یک تحلیل ویدیویی گفت که روند بیت کوین مشابه سال های انتخابات قبلی ایالات متحده است. بر این اساس، بیت کوین احتمالا «برای مدتی طولانی تر» باقی خواهد ماند و ممکن است در اکتبر یا نوامبر منتشر شود.

اقدام بی ثبات قیمت بیت کوین چندین آلتکوین را تحت فشار قرار داده است، با این حال، برخی ممکن است خرید را به عنوان تلاش بیت کوین برای صعود به بالای 60000 دلار بدانند.

تحلیل فنی بیت کوین

CoinTelegraph اشاره کرد که بیت کوین از سطح حمایت 55724 دلار در 15 آگوست بازگشت و در 18 آگوست به میانگین متحرک نمایی 20 روزه 60193 دلار رسید.

میانگین‌های متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی (RSI) درست زیر نقطه میانی نشان می‌دهد که خرس‌ها یک مزیت جزئی دارند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، خرس‌ها بار دیگر تلاش خواهند کرد تا بیت کوین را به زیر سطح حمایت کلیدی 55724 دلاری سقوط کنند. اگر آنها موفق شوند، این جفت ممکن است تا 49000 دلار کاهش یابد.

اگر گاوها بخواهند کاهش را متوقف کنند، باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه در 61540 دلار برسانند. سپس ممکن است بیت کوین به 65660 دلار و متعاقباً 70000 دلار بازگردد.

میانگین‌های متحرک صاف شده‌اند و RSI درست بالاتر از نقطه میانی است که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر خریداران قیمت را بالا ببرند و آن را بالای 62000 دلار نگه دارند، تعادل به نفع خریداران خواهد شد. این امر راه را برای صعود احتمالی به 65660 دلار هموار می کند.

خرس‌ها باید قیمت را به زیر سطح حمایت 55724 دلار کاهش دهند تا دست بالا را بدست آورند. اگر این کار را انجام دهند، فروش ممکن است تشدید شود و بیت کوین به سطح حمایت کلیدی 49000 دلار سقوط کند، سطحی که انتظار می رود گاوها به شدت از آن دفاع کنند.

图片 /p>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا