اقتصاد

سهام ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار از Grayscale پیشی گرفت: Arkham

سهام ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار از Grayscale پیشی گرفت: Arkham

Bijie.com گزارش داد:

غول سرمایه‌گذاری BlackRock اکنون بزرگترین ارائه‌دهنده صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال (ETF) از نظر دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) است.

به گفته شرکت اطلاعاتی Arkham، دارایی های ETF بلک راک از دارایی های رقیب و رهبر قدیمی ETF ارز دیجیتال Grayscale بیشتر است.

BlackRock’s iShares Bitcoin Trust (IBIT) و iShares Ethereum Trust (ETHA) با هم اکنون دارایی های زنجیره ای بیشتری نسبت به بیت کوین تراست Grayscale (GBTC)، Grayscale Ethereum Trust (ETHE)، Bitcoin Mini Trust (BTC) و Ethereum Mini Trust دارند. (ETH) 14.6 میلیون دلار بیشتر است.

“دارای ETF BlackRock برای اولین بار از Grayscale پیشی گرفت.

BlackRock ETF در حال حاضر دارای بزرگترین هلدینگ جمعی از همه ارائه دهندگان است.

BlackRock ETF Holdings Inc.: $21217107987

دارای ETF مقیاس خاکستری: 21202480698 دلار. ”

آرکام گفت:

صندوق سرمایه بزرگ دیجیتال (GDL) در مقیاس خاکستری گنجانده نشده است زیرا یک ETF نیست.

“توجه: موجودیت “Greyscale” ما همچنان تراز بالاتری نسبت به “BlackRock” نشان می دهد. این در درجه اول به دلیل صندوق Grayscale، GDL است که تقریباً 460 میلیون دلار در AUM دارد، نه ETF. “

BlackRock در حال حاضر سومین دارنده بزرگ BTC در جهان است. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، گفت که دارایی های بیت کوین مدیر دارایی نیز در مسیری قرار دارد که از خالق ناشناس دارایی رمزنگاری، ساتوشی ناکاموتو، پیشی بگیرد.

“BlackRock به تنهایی در حال حاضر رتبه 3 را دارد و انتظار می رود تا پایان سال آینده رتبه 1 شود و احتمالا برای مدت طولانی در آنجا خواهد ماند.”

>

تصویر ویژه: Shutterstock/weeramix/Tithi Luadthong

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا