اقتصاد

«صادق مالواجرد» همه سطوح مدیریتی را بدون استفاده از رانت طی کرده است

«صادق مالواجرد» همه سطوح مدیریتی را بدون استفاده از رانت طی کرده است

به گزارش خبرگزاری برنا، فاطمه مقصودی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه جنسیت مانع رشد و رسیدن به مطلوب نشده است و توانمندی هیچ ارتباطی با جنسیت افراد ندارد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان‌کرد: فرزانه صادق مالواجرد که برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی دولت معرفی شده از بدنه وزارت راه و شهرسازی است، وی همه مراحل مدیریتی از پایین‌ترین تا بالاترین سطوح را بدون استفاده از رانت و پله‌پله طی کرده و بر این اساس هیچ مانعی برای موفقیت وی در بخش‌های مختلف مدیریتی وجود نداشته است.

وی عنوان‌کرد: خانم صادق‌مالواجرد در جایگاه وزیر راه و شهرسازی با ایجاد همگرایی در بدنه وزارت راه و شهرسازی از مشاوران، متخصصان، مدیران و معاونان توانمند نیز استفاده خواهد کرد.

مقصودی ادامه‌داد: وزیر پیشنهادی راه، تنها زن کابینه پیشنهادی بوده و سهم بانوان در هیات دولت باید مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری در خارج از کشور منتظر عدم تایید صلاحیت خانم صادق مالواجرد از سوی نمایندگان هستند تا هزینه تحمیل شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه توجه به توانمندی بانوان همواره در مکتب انقلاب اسلامی و دیدگاه امامین انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است، یادآور شد: ما در گذشته از حضور یک بانو در جایگاه وزیر بهداشت تجربه بسیار خوب و موفقی داریم؛ امیدوارم در حوزه‌های دیگر و دولت‌های آینده بیش از این به توانمندی بانوان توجه کرده و زنان جایگاه ویژه‌ای در سطوح مختلف مدیریت کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: برنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا