اخبار روزفناوری

آیفون 16 پرو با رنگ خاص «Desert Titanium» اپل عرضه خواهد شد و جایگزین تیتانیوم آبی سال گذشته خواهد شد.

آیفون 16 پرو با رنگ خاص «Desert Titanium» اپل عرضه خواهد شد و جایگزین تیتانیوم آبی سال گذشته خواهد شد.

کمتر از 30 روز دیگر عرضه آیفون 16 اپل باقی مانده است، زیرا شایعه جدیدی ادعا می کند که این شرکت رویداد خود را در 10 سپتامبر با شعاری که دکمه ضبط مورد انتظار را تحسین می کند. با این حال، دکمه‌های جدید تنها جنبه دستگاه‌هایی نیستند که ما منتظر آن هستیم زیرا تغییرات بصری نیز نقش کلیدی ایفا می‌کنند. اکنون گزارش شده است که مدل‌های آینده آیفون 16 پرو اپل با یک گزینه رنگ برنزی جدید به نام Desert Titanium عرضه خواهند شد.

رنگ آبی تیتانیوم اپل با آیفون 16 پرو با “تیتانیوم صحرایی” جایگزین خواهد شد

قبلاً گزارش شده بود که مدل‌های آیفون 16 پرو اپل دارای رنگی رز مانند هستند، اما به جای رنگ روستایی با رنگ صورتی اشتباه گرفته شد. بعداً، یک تصویر لو رفت نشان داد که رنگ بیشتر قهوه‌ای خواهد بود تا صورتی، که ما را به حدس و گمان‌های اولیه بازگرداند. Tipster Majin Bu اکنون ادعا می کند که رنگ برنزی آیفون 16 پرو “کویر” نامیده می شود. تیتانیوم و دارای رنگ‌های روستایی است که به نوعی مانند یک گزینه رنگ طلایی تیره است. اپل سال گذشته یک آیفون طلایی عرضه نکرد و نزدیک‌ترین گزینه به آن گزینه طبیعی تیتانیوم بود که بیشتر سفید بود تا طلایی.

به نظر می‌رسد که این شرکت با رنگ‌های طلایی بازی می‌کند و امسال، اپل گزینه رنگ قوی‌تری را انتخاب کرده است. ماجین بو در ادامه تصریح کرد: رنگ تیتانیوم صحرایی به نوعی طلایی تیره، شبیه به رنگ بنفش قدیمی، نسبتاً محتاط و عمیق است. او همچنین ادعا می‌کند که Desert Titanium در آیفون 16 پرو به گزینه رنگ طلایی در مدل‌های iPhone 14 Pro نزدیک‌تر خواهد بود که «عمیق‌تر و سنگین‌تر» بود.

اطلاع‌دهنده حلقه‌های دوربین آیفون 16 پرو را نیز به اشتراک گذاشته است که همان رنگ قاب یا طراحی کلی است. رنگ جدید جایگزین گزینه رنگ آبی تیتانیوم می شود که سال گذشته با مدل های آیفون 15 پرو در دسترس بود. به طور کلی، این شرکت برای عرضه چهار رنگ متمایز در سال جاری مناسب خواهد بود، از جمله سیاه و سفید. در مورد رنگ‌های خاص، Desert Titanium جایگزین تیتانیوم آبی می‌شود، در حالی که یک رنگ خاکستری جدید جایگزین گزینه رنگ طبیعی تیتانیوم خواهد شد.

d8a2db8cd981d988d986 16 d9bed8b1d988 d8a8d8a7 d8b1d986daaf d8aed8a7d8b5 desert titanium d8a7d9bed984 d8b9d8b1d8b6d987 d8aed988d8a7d987 66c36339f2ec5

ما معتقدیم که گزینه رنگ خاکستری گزینه ایمن تر برای اکثر مردم، اما اگر کاربران علاقه مند هستند که دستگاهشان کمی شیک باشد، Desert Titanium بهترین گزینه خواهد بود. اپل هر ساله گزینه های رنگی جدیدی را معرفی می کند و با کمپین های بازاریابی خود همراه است. ما شما را در مورد جزئیات بیشتر مربوط به رنگ در جریان خواهیم گذاشت، بنابراین مطمئن شوید که در این مورد بمانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا