اقتصاد

شرکت کارما در “مذاکرات پیشرفته” با خریداران بالقوه شکست خورد

شرکت کارما در “مذاکرات پیشرفته” با خریداران بالقوه شکست خورد

Bijie.com گزارش داد:

Tarma Prop Traders هفته گذشته بسته شدن خود را اعلام کرد. بنیانگذار ایشان بالاپاتابندی ادعا می کند که با “موانعی” مواجه شده است که تجارت او را “ناپایدار” کرده است. با این حال، چند روز بعد، به‌روزرسانی نشان داد که این شرکت در حال «مذاکرات پیشرفته» با یک «شرکت پیشرو» است که قرار است پایگاه مشتریان Karma را در اختیار بگیرد.

کارما دو ماه پیش وارد بازار شد و در ابتدا بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. اندکی قبل از مرگش، با Match Trade Technologies همکاری کرد تا به معامله گران Match Trader را با TradingView یکپارچه کند.

به طور غیر منتظره، شرکت نقدینگی خود را از دست داد. اصطلاح نقدینگی به فرآیند، سرعت و سهولت تبدیل یک دارایی یا اوراق بهادار معین به وجه نقد اشاره دارد. توجه به این نکته مهم است که نقدینگی فرض می‌کند که قیمت‌های بازار بدون تغییر باقی می‌مانند و نقدشوندگی‌ترین دارایی‌ها نشان دهنده وجه نقد است. نقدشوندگی به خودی خود پول نقد است. اصطلاح نقدینگی به فرآیند، سرعت و سهولت تبدیل یک دارایی یا اوراق بهادار معین به وجه نقد اشاره دارد. توجه به این نکته مهم است که نقدینگی فرض می‌کند که قیمت‌های بازار بدون تغییر باقی می‌مانند و نقدشوندگی‌ترین دارایی‌ها نشان دهنده وجه نقد است. نقدشوندگی به خودی خود به نقدینگی اشاره دارد که چگونه می توان یک دارایی را به طور مؤثر و سریع به وجه نقد قابل استفاده تبدیل کرد، بدون اینکه بر قیمت آن تأثیر بگذارد، در حالی که سایر دارایی ها بیانگر این عبارت هستند آن را به “کلاهبرداران” سوء استفاده از آسیب پذیری در سیستم چالش شرکت. در همان بیانیه، او گفت که پیشنهادات زیادی برای خرید دریافت کرده است اما معتقد نیست که این “حرکت درستی” بوده است. در عوض، او قول داد که به همه مشتریان صادق بازپرداخت کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا