ورزش

تمجید متفاوت گواردیولا از ستاره‌های سیتی؛ کاش همه بازیکنانم جوان بودند/ ما یک مزیت نسبت به سایر تیم‌ها داریم!

تمجید متفاوت گواردیولا از ستاره‌های سیتی؛ کاش همه بازیکنانم جوان بودند/ ما یک مزیت نسبت به سایر تیم‌ها داریم!

در هفته اول فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر، منچسترسیتی با گلهای ارلینگ هالند و متئو کواچیچ موفق شد چلسی را در استمفوردبریج با نتیجه ۲-۰ شکست دهد و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

پپ گواردیولا بعد از بازی در مورد عملکرد ستاره‌هایش گفت: «انتظار چنین عملکردی را مقابل چلسی نداشتم. ما از بهترین حالت خود دور هستیم، بنابراین سه امتیاز خبر خوبی است. خبر بد این است که ۶۵ بازی دیگر پیش رو داریم. این پیروزی را تقدیم اسکار باب می‌کنم. باب احتمالاً تا ژانویه از میادین دور خواهد بود. وقتی برگردد، با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد. ما یک مزیت نسبت به سایر باشگاه‌ها داریم؛ این نهمین فصل ما با همدیگر است، بنابراین ما یکدیگر را خوب می‌شناسیم. البته اشتباهاتی وجود دارد که باید بهبود یابد، اما می‌توانیم از این مزیت استفاده کنیم.»

سرمربی سیتیزن‌ها در مورد زننده گل اولش گفت: «۹۱ گل در ۱۰۰ بازی برای منچسترسیتی، این آمار برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. ثبت این اعداد در این کشور باورنکردنی است.» و سپس در مورد زننده گل دوم عنوان کرد: «این توصیه من است؛ وقتی مردم در باشگاه درباره چیزی شک دارند، ما شک‌شان را برطرف می‌کنیم. بنابراین، مراقب باشید، گوش کنید، رودری برای ما بسیار مهم است، اما کوا بازیکن باتجربه‌ای است که در بزرگترین صحنه‌ها بازی کرده است.»

گواردیولا در نهایت به تمجید از تمام بازیکنان تیمش پرداخت: «همه آنها، می‌توانم ژرمی دوکو، ارلینگ هالند، ریکو لوئیس، خدای من، می‌توانم کوین دی‌بروینه و برناردو سیلوا را هم نام ببرم؛ در زمین به نظر می‌رسد که آنها ۲۲ ساله هستند، و متأسفانه اینطور نیست. کاش همه آنها جوان بودند

بیشتر بخوانید: این بازیکن پردرآمدترین ستاره باشگاه می‌شود!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا